Kersenbloesems

Pages

  • Startpagina
  • Over mij
  • Kersenbloesems
  • Info & Contact
2014 was een heel bewogen jaar. Naast de vele verplichtingen, dubbele gevoelens rondom
de studie, klachten en ziekte dagen is het jaar 2014 toch nog omgevlogen.
Een jaar waarin er veel is veranderd en toch ook veel hetzelfde is gebleven. 2014 was het
jaar van afronden, zodat we in 2015 met nieuwe dingen konden beginnen. En zoals het er
nu naar uit ziet, wordt 2015 ons jaar.. met fijne vooruitzichten. Maar laten we eerst nog

eens terugkijken naar mijn hoogtepunten van 2014, want naast de minder leuke zaken waren
er natuurlijk ook hele mooie dagen!


Begin dit jaar overleed mijn liefste Sirusje, natuurlijk laat ik een konijn  niet
alleen zitten en besloten we een nieuw maatje voor Floortje te zoeken. Muis
mocht gezellig bij ons komen wonen. Een wat oudere heer van mijn ouders.

Share
Tweet
Pin
Share
7 Reacties

Naast de gebruikelijke terugblik leek het mij een leuk idee om al mijn afgeronde
haakprojecten van 2014 eens op een rij te zetten. Vele knuffels zijn er gehaakt
maar ook enkele sjalen en dekens. Kijken jullie mee?

Share
Tweet
Pin
Share
11 Reacties
De vierde week van de December Photo-a-day Challenge is alweer om. Op mijn
instagram account konden jullie dagelijks de foto's voorbij zien komen, maar zoals belooft
heb ik 
ook een foto overzichtje van deze week gemaakt voor hier op Kersenbloesems.
Dit was mijn invulling van de lijst, aangezien het een december/kerst challenge is, probeer
ik dit 
thema er ook zoveel mogelijk in te houden































Share
Tweet
Pin
Share
2 Reacties
Onze kerstdagen bestonden dit jaar uit een paar bezoekjes en toch wel een aantal
cadeautjes. Anders dan vorig jaar dus.Bij kerst horen wel wat cadeautjes, althans dat
vind ik.Als er lekker eten op tafel staat is het voor Chris al goed. Natuurlijk kook ik 
op deze dagen net even iets anders. Het gourmet stel werd er eerste kerstdag bijgepakt
en tweede kerstdag smulden wij van aardappeltjes,beenham en stoofpeertjes.
 Zo waren we dus beide tevreden..

Share
Tweet
Pin
Share
9 Reacties

Helaas is het mij tussen het boodschappen doen,cadeautjes halen en 
bezoekjes niet gelukt om een persoonlijk berichtje bij jullie achter te laten..
Maar via deze weg wil ik jullie allemaal hele gezellige kerstdagen toe wensen! 
Of je het nu groots of klein viert, alleen met je gezin of met de hele familie,
geniet van elkaar en van de extra aandacht ♥

(Pinterest)

Share
Tweet
Pin
Share
9 Reacties

Hier en daar lees je regelmatig blogjes over wat mensen graag  zouden krijgen met
bijvoorbeeld hun verjaardag, sinterklaas of voor kerst. Aangezien ik dit soort lijstjes
altijd erg leuk vind om te lezen heb ik dit keer een overzichtje van mijn kerst wensen
gemaakt. Dit jaar hebben we de lootjes en lijstjes achterwege gelaten en nu moesten
we met eigen ideeën richting de stad. Gewoon zelf iets uitzoeken waarvan je denkt
'ja dit is leuk voor diegene'.  Ik heb dan wel geen echt lijstje gemaakt, toch zijn
er een aantal dingentjes die ik graag zou krijgen. Lees je mee?

(1) (2) (3) (4) (5) (6)
Share
Tweet
Pin
Share
5 Reacties
De derde week van de December Photo-a-day Challenge is alweer om. Op mijn
instagram account konden jullie dagelijks de foto's voorbij zien komen, maar zoals belooft
heb ik 
ook een foto overzichtje van deze week gemaakt voor hier op Kersenbloesems.
Dit was mijn invulling van de lijst, aangezien het een december/kerst challenge is, probeer
ik dit 
thema er ook zoveel mogelijk in te houden.






























Share
Tweet
Pin
Share
3 Reacties

Ookal was ik ze niet echt nodig, toch besloot ik weer een bestelling op waxmelts.nl
te plaatsen. Vorig jaar heb ik er voor het eerst besteld en het beviel erg goed, zowel
het bestellen zelf als de geurtjes. Nu hebben ze weer volop kerstgeurtjes.
De dennenaalden-, sinasappel-, cranberry-,kaneel- en houtgeurtjes komen je huis
binnen deze winter! Heerlijk om zo s'avonds te branden, lichtjes aan, kerstmuziekje
erop en handwerken maar. Een knusse avond gegarandeerd  ♥

Share
Tweet
Pin
Share
6 Reacties

Met  het aflopen van mijn stage kan ik mijzelf nu echt tot de afgestudeerden rekenen.
Helaas wordt er geen groot feest voor mij op school gehouden, of een toespraak of
iets dergelijks. Maar voor mijzelf weet ik dat het goed is zo. Een einde van een 
hoofdstuk. Met het aanbreken van het nieuwe jaar, zullen er hier ook nieuwe
dingen aanbreken. In de zin van projecten, maar ook in ons persoonlijk leven.
Maar dat ligt nog in de toekomst, vandaag is het een dag van uitrusten.

Share
Tweet
Pin
Share
7 Reacties
Newer Posts
Older Posts

About me




Hoi! Mijn naam is Michelle. Ik ben 28 jaar,
getrouwd
met Chris en mama van Eleanor
(2.5 jaar ). Samen met
Bentley de Shih tzu en
twee konijntjes wonen wij in het oosten van
het land.

Op deze blog staan artikelen over mijn dagelijks
leven en de reis door het moederschap centraal.
Ook zullen mijn hobbies zoals borduren,
mijn liefde voor de natuur en
fotografie aan bod komen.

Ik wens je veel leesplezier op mijn blog en een
reactie achterlaten mag altijd!

Ik schrijf over

  • Crafts
  • Daily Life
  • Family
  • Home Sweet Home
  • Inspiration
  • Lists & Tags
  • Lovely Moments
  • Mother Nature

Populaire berichten

  • De unboxing van mijn Hygge pakket
  • Baby dekentje haken
  • Kerst eekhoorntje
  • Lammetjes dag 2018
  • Herfst in eigen wijk #3

Mijn borduurwerken



(klik op de afbeelding om naar de pagina te gaan)


Blader eens terug

  • ▼  2019 ( 63 )
    • september ( 2 )
    • augustus ( 3 )
    • juli ( 6 )
    • juni ( 8 )
    • mei ( 8 )
    • april ( 10 )
    • maart ( 9 )
    • februari ( 8 )
    • januari ( 9 )
  • ►  2018 ( 139 )
    • december ( 12 )
    • november ( 10 )
    • oktober ( 12 )
    • september ( 9 )
    • augustus ( 12 )
    • juli ( 13 )
    • juni ( 11 )
    • mei ( 13 )
    • april ( 13 )
    • maart ( 10 )
    • februari ( 10 )
    • januari ( 14 )
  • ►  2017 ( 142 )
    • december ( 13 )
    • november ( 15 )
    • oktober ( 12 )
    • september ( 14 )
    • augustus ( 12 )
    • juli ( 8 )
    • juni ( 9 )
    • mei ( 5 )
    • april ( 8 )
    • maart ( 16 )
    • februari ( 13 )
    • januari ( 17 )
  • ►  2016 ( 221 )
    • december ( 18 )
    • november ( 14 )
    • oktober ( 21 )
    • september ( 18 )
    • augustus ( 17 )
    • juli ( 19 )
    • juni ( 18 )
    • mei ( 16 )
    • april ( 17 )
    • maart ( 20 )
    • februari ( 21 )
    • januari ( 22 )
  • ►  2015 ( 233 )
    • december ( 22 )
    • november ( 20 )
    • oktober ( 24 )
    • september ( 19 )
    • augustus ( 20 )
    • juli ( 18 )
    • juni ( 18 )
    • mei ( 13 )
    • april ( 21 )
    • maart ( 20 )
    • februari ( 14 )
    • januari ( 24 )
  • ►  2014 ( 224 )
    • december ( 19 )
    • november ( 19 )
    • oktober ( 21 )
    • september ( 18 )
    • augustus ( 17 )
    • juli ( 22 )
    • juni ( 16 )
    • mei ( 18 )
    • april ( 15 )
    • maart ( 19 )
    • februari ( 19 )
    • januari ( 21 )
  • ►  2013 ( 205 )
    • december ( 19 )
    • november ( 15 )
    • oktober ( 13 )
    • september ( 18 )
    • augustus ( 20 )
    • juli ( 16 )
    • juni ( 16 )
    • mei ( 16 )
    • april ( 17 )
    • maart ( 18 )
    • februari ( 18 )
    • januari ( 19 )
  • ►  2012 ( 145 )
    • december ( 17 )
    • november ( 17 )
    • oktober ( 17 )
    • september ( 15 )
    • augustus ( 11 )
    • juli ( 10 )
    • juni ( 18 )
    • mei ( 11 )
    • april ( 12 )
    • maart ( 8 )
    • januari ( 9 )
  • ►  2011 ( 156 )
    • december ( 19 )
    • november ( 15 )
    • oktober ( 14 )
    • september ( 13 )
    • augustus ( 14 )
    • juli ( 12 )
    • juni ( 14 )
    • mei ( 14 )
    • april ( 13 )
    • maart ( 10 )
    • februari ( 6 )
    • januari ( 12 )
  • ►  2010 ( 39 )
    • december ( 12 )
    • november ( 11 )
    • oktober ( 16 )
©2010- 2017 Kersenbloesems. Mogelijk gemaakt door Blogger.
SnapWidget · Free Widget

Created with by BeautyTemplates