Kerst eekhoorntje

by - november 19, 2015

Dat de laatste tijd wat minder handwerk blogjes online kwamen is jullie vast wel opgevallen. Met zoveel vrije tijd zou je denken dat het ene werkstuk na de andere van de naald af vliegt, maar helaas is dit niet het geval. Soms werkt het lichaam tegen maar vaak ontbreekt de motivatie of zin om iets op te pakken. Vele nieuwe werkstukken heb ik wel in gedachten, maar juist die ouderen moeten ook af zien te komen. Om weer eens iets anders om handen te hebben, nam ik laatst weer eens een bestelling aan. Een aanvraag voor een wel heel leuk diertje..


Ik stel jullie graag voor aan dit kleine kerst eekhoorntje. Al is ie niet heel erg klein, met zijn 22 cm hoog is het nog een beste amigurumi. Het is het eerste patroontje van Mala Designs dat ik heb gemaakt, maar zeker niet de laatste! Zoals altijd ontwerpt ze een grote- en een kleine versie. 


Dit is de kleine versie. De grote versie zou wel erg groot worden en daarmee ook erg kostbaar , aangezien het beestje helemaal van katoen is gemaakt. Een beste klus, maar eentje die weer voor erg veel haakplezier zorgde..


En zeg nu zelf.. het pluizige staartje en kerst mutsje maken het helemaal af! Ik heb er gewoon de kerst kriebels van gekregen. Gelukkig kan ik me nog eventjes uitleven want nummer twee staat ook weer op de haaknaald..

You May Also Like

13 Reacties

  1. Mooi handwerkje, knap dat je dit kan maken. Ik zou niet zoveel geduld hebben om zoiets iets te maken. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje zeg! Knap dat je dit kunt!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat knap gemaakt!! Echt heel erg leuk. Ik ben eens begonnen met leren haken, maar had er te weinig geduld voor..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh hij is wel erg leuk geworden zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat enorm leuk geworden! Echt ook zo netjes gehaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat we nu ook de overige foto's te zien krijgen én wat is hij leuk geworden. Die pluizige staart maakt het echt helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Och wat een leuk kerst eekhoorntje<3 Hij is erg leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ahhhhhhhh.......... hij is echt heel gaaf Michelle.
    Ik vind het ook echt ontzettend knap dat je zoiets kan maken hoor.
    Klasse!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel mooi geworden! stiekem jaloers, want ik kan dat niet, amigurumi is niets voor mij...

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥