My yarn storage

by - september 10, 2013

Hier schreef ik nog dat ik een oplossing zocht voor mijn grote voorraad haakspullen.
Aangezien ik de komende tijd toch geen hamsters meer neem leek me dit een mooie
oplossing. Na de loodzware kast verplaatst te hebben ben ik hem gaan inpakken. En raad
eens.. een kast van 1.70 m hoog en 68 cm breed zit al bijna vol! In de bovenste twee 
hokken heb ik mijn wol opgeborgen. Er is plek voor twee rijen. Mooi om al die kleurtjes
eindelijk netjes op een rijtje te zien liggen ^^ In het derde hok heb ik mijn mandje ( voor
WIP's) en de vulling voor de Amigurumi's liggen. In het laatste hok heb ik mijn tas vol
Amigurumi's liggen. Het mooiste hieraan is dat ik de deurtjes kan sluiten, zodat de katten
er niet meer bij kunnen komen. Alles ligt nu echt veilig! Geen zielige, zwervende bolletjes 
wol meer over de vloer. De haakboeken staan trouwens nog in de andere hobby kast.

Ongetwijfeld zal er nog wel het één en ander worden veranderd, maar voor nu ben ik
er heel blij mee. Eindelijk ligt alles netjes bij elkaar ipv op 4 verschillende plekken.

Ondanks de vele regen wens ik jullie nog een hele fijne dag ^^



You May Also Like

12 Reacties

  1. Inderdaad een mooie oplossing zo en nog eens leuk ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een goede oplossing zeg, ideaal! Zo zie je maar weer dat er leuke ideeën ontstaan als je de ruimte hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Michelle,inderdaad een goede oplossing en het oogt wel mooi al die verschillende kleurtjes bij elkaar......

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er gezellig uit zo en een handige oplossing voor de katten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Netjes opgelost zo!

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig zicht, zo al die bolletjes bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi opgeruimd, heerlijk is dat als de hobbyspulletjes opgeruimd zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een praktische oplossing :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk om al die bolletjes zo te zien liggen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk om alles zo overzichtelijk bij elkaar te zien.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥