This week.. #10

by - september 13, 2013

Genoten wij van onze koffie momentjes samen..

Omdat mijn elleboog weer goed meewerkte kon ik weer 
heerlijk veel haken..

Genoten de plantjes van de regen

Kreeg ik mijn bestelling van de Large binnen ^^

Kocht ik mooie wolletjes bij de Wibra

Zat ik helaas veel thuis door mijn rugklachten. Gelukkig
hielden een paar lieve meiden mij gezelschap en zorgden
deze mooie zonnebloemen voor wat vrolijkheid.

Ik wens iedereen alvast een heel fijn weekend!


You May Also Like

11 Reacties

  1. mooie foto's en lief dat je mooie zonnebloemen kreeg. Sterkte met de rug.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De zonnebloemen kocht ik zelf^^ maar het gezelschap stel ik wel erg op prijs..

      Verwijderen
  2. Wat een mooi wol van de wibra zeg! Daar ga ik ook eens langs binnenkort. En wat een fijn lijstje weer! En jullie natuurlijk ook alvast een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's en vooral die eerste ziet er lekkerrrrr uit!!!

    Fijn weekend!

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's! Mooie zonnebloemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ahh nu heb ik zin in een puddingbroodje...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi shirtje! sterkte met je rug he!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het water loopt me al in de mond bij het zien van die zalige puddingbroodjes!!
    Da's balen zeg, gaat het beter met je elleboog laat je rug het afweten....
    Mooie zonnebloemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ondanks je rug toch wel een fijne week. Prettig weekend gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geniet ook van een zalig weekend met al je mooie spulletjes......groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat mooi om te zien dat je van de kleine dingen geniet. Heel goed! Sterkte met je rug! Liefs, Shifra

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥