Snuf het konijn

by - september 09, 2013

Al een tijdje zat ik naar de patronen van Stip & Haak te kijken, met het geld wat ik
had verdiend van wat verkochte knuffels besloot ik Snuf het konijn, kater Theo en 
Suusje het schaapje te kopen. Niet veel later begon ik aan het lijfje van Snuf.
Een wit konijntje met kleurige streepjes leek mij een leek idee. En zo gezegd, zo 
gedaan, gisteravond heb ik Snuf in elkaar gezet. Een flink konijn, van oor tot teen
meet ze 59 cm! Maar wat is ze leuk om te maken! Ik kijk er al naar uit om het
patroon nog een keertje te maken,maar eerst wordt de kater gemaakt..

Wat voor kleur zou jij Snuf het konijn #2 maken?


You May Also Like

12 Reacties

  1. Wat een super leuk konijntje. Ze heeft echt hele mooie patronen he!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is ze leuk geworden!!!!!!

    Tja en een andere kleur...mss een grijs konijn met verschillende groene/rode kleuren,een beetje stoere variant zeg maar ;)

    Liefs Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat klinkt wel erg leuk ja, bedankt voor het idee =)

      Verwijderen
  3. Ze is leuk! En wat is ze groot. En Stip & Haak heeft inderdaad mooie patronen. Ik heb ze zelf nog niet gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat super leuk, je hebt eigenlijk mij kleuren gebruikt ;) deze zijn heel mooi gecombineerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij gaat echt lekker met de haaknaald!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk konijntje! Ik zou denk ik iets met herfst kleuren doen ofzo :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat maak je toch prachtige creaties, top!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Snuf is erg leuk geworden! Ben zelf met Theo, de kater, in de weer. Nog 2 pootjes en de staart en dan kan ik Theo aan de buitenwereld laten zien!
    Voor de 2de versie zou je de buik grijs kunnen doen, evenals het hoofd. De snuit zou ik dan ecru of wit doen. De pootjes starten met wit of ecru en dan afwisselen met de kleuren donkerblauw, lichtblauw grijs en een groene kleur. Het is dan leuk om elke kleur niet hetzelfde aantal toeren te haken ( dus bijv. 5 toeren d. blauw, dan 3 toeren grijs, dan 7 toeren groen etc). Dat zal vast een stoer konijn worden. Ben benieuwd wat het uiteindelijk wordt.
    Groetjes, Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je maakt echt prachtige dingen.
    Dit ziet er ook weer geweldig uit, Michelle.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh weer zo'n prachtige creatie!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥