Autumn is just around the corner

by - september 08, 2013


Natuurliefhebbers als wij zijn maken we meestal een paar keer per week een wandeling
of fietstocht. Door de wijk, achteraf bij het platteland, een ander dorpje of plaats maar ook 
ouderwets gewoon heerlijk naar het bos.Nu Chris fulltime aan het afstuderen is en het s'avonds
alweer eerder donker begint te worden bewaren we vaak de lange wandelingen voor in het 
weekend. Afgelopen weekend maakte ik deze foto's in het bos. De eerste tekenen van de
herfst zijn alweer te zien..


Uitgebloeid maar nog steeds mooi om te zien

De bladeren op de grond zijn al bruin gekleurd

Ook beginnen er vele nieuwe bladeren te vallen, met de mooiste kleuren weer.
De eerste paddenstoelen hebben we ook gespot, in prachtig geel.

Hopelijk wordt het een prachtige herfst met nog vele wandeltochten 



You May Also Like

12 Reacties

  1. Ohh door deze foto's heb ik opeens zin in de herfst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het heeft wel wat de herfst, ondanks de regen. Mooie foto s.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat maak je mooie foto's!!! Hele mooie blogpost is dit.. ja ik krijg ook zin in de herfst door jouw foto's. Ik dacht vanmorgen nog.. bah.. regen.. dag zomer.. Maar dit zijn ook prachtige plaatjes!
    En leuk he, lekker buiten wandelen! Welke omgeving woon jij, heb je daar een beetje mooie natuur?

    Ik kijk even verder op je blog, heb weer het e.e.a. gemist.. was te mooi weer om lang te bloggen. Kom ik in de herfst en winter weer meer aan toe.

    Lieve groetjes en tot blogs!

    Miriam
    't Bezige Bijtje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je lieve reactie Miriam! De herfst heeft zeker ook nadelen maar de natuur is dan op zijn mooist vind ik :) Ik woon in Overijssel en je hebt er zeker mooie plekjes. Zo hebben wij twee keer een groot bos hier in de buurt, heerlijk om te wandelen!

      Verwijderen
  4. De herfst is heerlijk, ook hier genieten we er vol op van. De avonden samen binnen, de warme chocolade melk en de natuur die een volledige transformatie ondergaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi hoor die herfstfoto's, vind het altijd een mooie periode van het jaar, vooral de kleuren. Dat zijn helemaal mijn kleuren, hoop binnenkort ook weer mooie foto's te kunnen maken :) Geniet van je weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's. Ik denk dat ik wel klaar ben voor de herfst. So bring it on :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh heerlijk, ik doe het ook zo graag..in elk jaargetijde trouwens. Ja, ik zag het deze week en rook het deze week ook al..herfst zit in de lucht! Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk!! In de natuur kom je pas echt tot rust. Stiekem begin ik de herfst weer te waarderen. Eerst had ik er nog helemaal geen zin in!! Maar het brengt ook vele leuke dingen met zich mee. De huiselijke sferen; extra fijn om thuis te komen. De mooie kleuren van de herfst & mijn herfststand op mijn spiegelreflex proberen uiteraard! Een tijd van loslaten is ook fijn...tijd voor een nieuwe periode met veel moois om van te leren!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige herfstfoto's Michelle.
    De natuur wordt nu iedere dag mooier vind ik.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥