Uilen pixeldeken #3

by - september 21, 2014


Het is weer zondag, dat betekend dat het tijd is voor een update van de uilen pixeldeken.
Ondanks dat ik deze week niet heel veel tijd had om te haken is er toch een mooi stukje
bijgekomen. De deken telt nu 63 rijen, nog vele zullen er volgen. 



Sinds vorige week is er een snaveltje verschenen en is het oogje gegroeid. Ook zijn er
twee hartjes op zijn buikje bijgekomen. Nog steeds ben ik erg blij met de kleur keuze,
dit was namelijk best lastig in het begin. Maar de blauw, turquoise en mint tinten
passen precies bij elkaar. Nog eventjes en dan verschijnt ook het tweede uiltje..

You May Also Like

16 Reacties

  1. Ik vind em ook erg leuk worden, mooie aparte kleurtjes.
    Ben heel benieuwd welke kleuren het 2de uiltje krijgt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Zo knap gedaan, op naar het 2e uiltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij wordt super leuk..is het te doen corner 2 corner??

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk de kleuren bij elkaar. Wordt ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er heel leuk uit.
    De kleuren zijn prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk om je dekentie-in-wording zo te kunnen volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi! De kleuren zijn idd prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ontzettend leuk idee, mooie kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nu kan ik het inderdaad wel lezen en reageren :-)
    Prachtig dat je al zover bent met deze uiltjes.
    Ik hou van uiltjes dus ik vind het sowieso geweldig om te zien.
    Je hebt er nog even werk aan maar dan heb je ook wel wat :-)))))

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ah, die wordt leuk! Zie je wel, ik heb heel veel gemist; ik ga niet op ieder bericht reageren, want dan ben ik morgen nog bezig ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥