Bloemen onderzetters

by - juli 14, 2014


Met de komst van een hond krijg je wat en zo laat je ook wat. Je hoort veel verhalen
over kapot gebeten schoenen, meubels, kleden en ga zo maar door. Nu is Bentley
een klein ras en heeft dus niet zoveel kracht in dat kleine kaakje van hem. De schoenen
en meubels zijn dus redelijk veilig, de onderzettertjes daar in tegen..

Ze gingen er één voor één aan. Eigenlijk niet zo erg want we hadden ze al jaren en
waren er ook wel op uit gekeken. Zodoende besloot ik ipv ze nieuw te kopen, zelf
te gaan maken. Normaal maak ik nooit iets voor mijzelf of voor ons huis dus ik was
erg blij toen ik dit leuke patroon vond.


 Snel werden er wat kleurtjes bij Wollandhof besteld en werd de haaknaald erbij gepakt.
Het resultaat mag er zijn vind ik, we hebben nu leuke en op kleur gemaakte onderzetters.
Ze waren erg leuk en snel te maken. Misschien dat er toch nog wel meer gehaakte
huis accessoires komen..

You May Also Like

14 Reacties

  1. Leuke onderzetters! Je brengt me op ideeën!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit zijn zeker leuke onderzetters geworden, en de kleuren zijn inderdaad mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Idd leuke onderzettertjes!
    En zo kan je ze aanpassen aan je interieur, handig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie onderzetters, netjes gehaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo,

    Amai ik stond gigantisch achter op je blog, nu bijgelezen en wauw, ondertrouw en rijlessen,... Proficiat met alles, zo te lezen geniet je van je leven en dat is zo mooi !!

    Mooie onderleggers!

    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi dankjewel. De laatste tijd is er inderdaad veel veranderd en bijgekomen, gelukkig ook maar want we willen graag richting de toekomst ;)

      Verwijderen
  6. Heel mooi Michelle. Ja misschien wel eens een goed idee om wat voor je zelf te maken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oeps vergeet weer mijn naam. Gr Anna

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je de reactie wilt plaatsen kan je ook met naam aanvinken ipv anoniem ;)

      Verwijderen
    2. Anna Visserjuli 15, 2014

      Oke bedankt voor de tip. Al eens eerder geprobeerd lukte toe niet ;)

      Verwijderen
  8. Wat een leuke onderzetters!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Your coasters are very beautiful ! Superbes !

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥