100 happy day challenge

by - juli 13, 2014



Op 28 maart besloot ik mee te doen aan de '100 happy day challenge'. Iedere dag
voor honderd dagen achter elkaar post je een foto van een geluks momentje, iets waar 
jij happy van wordt. Mijn instagram werd versierd met de meest uiteenlopende foto's 
en na 100 dagen kan ik zeggen: Yes! Yes I can be happy for 100 days in a row.
Moeilijk? Nee helemaal niet, want iedere dag gebeurd er wel iets leuks of zie je wel
iets moois. De kunst ervan is om deze momenten te leren herkennen en van te genieten.
Het was eerder moeilijk om per dag maar één mooi moment uit te kiezen ^^  Nog een
paar happy momentjes van de afgelopen tijd:


Na wat drukke dagen even tijd voor mijzelf  Mijn eerste rijles  Nieuwe telefoonhoesjes
binnen gekregen en ze zijn zo schattig!  Een mooie roos voor op het balkon gekocht 
Mooie bosjes bloemen op tafel hebben staan  Lekkere sorbets eten  Fijne avond
wandelingetjes met Bentley  Mooie zonsondergangen spotten  Wol uitzoeken voor
een nieuw project ♥ In ondertrouw gaan  Mijn zaailingen konden naar buiten 
Na vier jaar de afspraak voor mijn tattoo gemaakt 

En dit is natuurlijk maar een kleine greep uit deze fijne momentjes. Meer zien?
Kijk dan eens op mijn Instagram account of tussen de vorige 100 happy days blogs.
Voor de mede challengers, hoe verloopt jullie challenge?

You May Also Like

5 Reacties

  1. Mooie collage van de geluksmomentjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk om te zien! Ik heb vandaag dag 93 geplaatst, dus ik ben er bijna.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. was erg leuk om te volgen *.*

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het was erg leuk om te zien :) Het is ook mooi want het laat je extra bewust worden van de mooie momenten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed dat je hem ook hebt voltooid. Ik heb hem met plezier gelezen & gezien!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥