Rustig genieten

by - april 20, 2015

Terwijl het laatste wasje van de vakantie buiten droogt zit ik lekker in het zonnetje. Natuurlijk wel ingesmeerd want zelfs met deze vroege zonnestralen verbrand ik nog. Terwijl ik rustig verder haak ligt Bentley lekker op mijn voeten. Het zonnetje is aangenaam, ze nodigt je echt uit om lekker buiten te gaan zitten. De wind komt af en toe zachtjes voorbij waardoor het niet te warm wordt.


Niet alleen ik en de dieren genieten van de zonnestralen maar ook de viooltjes. Zoals ieder jaar bloeien ze hier uitbundig. Schijnbaar zijn deze leuke plantje perfect voor dit balkon. Ieder jaar laten ze weer de mooiste kleuren en bloemen zien.


En in dit gezellige hoekje heb ik gisteren en vandaag al heel wat uurtjes doorgebracht. Wat ben ik toch blij met ons kleine,maar gezellig en zonovergoten balkon 

You May Also Like

10 Reacties

  1. Wat ziet je balkon er toch heerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Genieten van de kleine dingen, meer moet dat inderdaad niet zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Michelle, het ziet er inderdaad heel erg gezellig uit.
    Het is nu heerlijk buiten, wel uit de wind, want die is nog koud, tenminste hier wel.
    Ik heb net ook heel even buiten gezeten, even wat zon vitamientjes krijgen.
    Met het mooie weer, zit ik iets later achter de pc.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel begrijpelijk Irma, want deze dagen zijn gewoon te mooi om te missen. Hier in de schaduw is het soms ook nog fris, maar ik vind het wel fijn dat je nu niet meer hoef te kiezen tussen je winter- of lente jas.

      Verwijderen
  4. Ik kan me helemaal voorstellen dat het daar heerlijk genieten is :-) Ik hoop dat je er nog veel en lang van mag blijven genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aaah wat gezellig bij jou op het balkon!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gezellig terras. Het hoeft inderdaad niet super groot te zijn. Een kleine oppervlakte voelt immers veel knusser aan. Leuk dat jullie er door die afscheiding ook echt jullie hoekje van hebben kunnen maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een knus en gezellig hoekje. Wij moeten ons balkonnetje nog doen, plantjes zijn er wel al!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ziet je balkon er heerlijk en gezellig uit zeg!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥