After Wedding: Mijn trouwjurk

by - juni 10, 2015

In iedere After Wedding blik ik terug op onze trouwdag. Dit kunnen stukjes zijn over de dag zelf maar ook betreft de voorbereidingen en onze gedachtes hierover. 

In het artikel na onze trouwdag kon je mijn jurk voor het eerst zien. Omdat we nog op de foto's van de fotograaf moesten wachten, wilde ik ook graag met dit artikel wachten. Natuurlijk heb ik zelf foto's van mijn jurk gemaakt, maar het echte werk is natuurlijk zoveel mooier! Voor wie mij op Instagram volgt heeft misschien de hele jurk enkele dagen geleden al gezien. Maar vandaag is het dan zo ver, zonder al te veel woorden wil ik je vandaag mijn jurk laten zien 

  ♥ ♥ ♥ 

You May Also Like

22 Reacties

  1. En ik vind hem super gaaf! helemaal jij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OW, schitterend! Wat zag je er prachtig uit!
    Grappig dat ik al een paarse jurk verwachtte toen je maanden geleden begon over je jurk en dat terwijl ik je niet eens echt ken :-)
    Het is echt een super mooie trouwjurk, fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja leuk he! Bij mij in de omgeving werden de kleuren als: bordeaux rood, groen en ook paars genoemd. 'In ieder geval een jurk met een kleurtje'. Ik voelde me er ook fantastische in, iets wat ik niet had bereikt in een witte jurk denk ik. Bedankt voor je lieve reactie ♥

      Verwijderen
  3. Super gaaf...heel bijzonder ook....past goed bij je!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, de jurk en je haar, het staat je prachtig! Zoiets heb ik nog nooit gezien op een bruiloft, maar ik vind het mooi. Het is je eigen stijl en het past bij je.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. EN DE DETAILTJES op het lijfje van de jurk. <3

    (dat moest er echt nog even bij)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie jurk! Past je super en staat je fantastisch.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtig, het staat je goed

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is echt prachtig en zoals je al weet, ik vind hem echt helemaal Michelle :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wow die jurk is prachtig. Dit was het eerste woord wat in mij op kwam.
    Die jurk staat je echt goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is echt super gaaf..alsof je uit een sprookje komt! Tof ook dat je haar zo goed met de jurk matcht!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het altijd super leuk wanneer je iemands trouwjurk ziet en meteen denkt 'die past zo goed bij die persoon dat hij speciaal voor haar gemaakt lijkt te zijn'

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een pracht van een jurk!
    Ik denk, toen ik jou leeftijd had en toen getrouwd zou zijn geweest, ik voor een gelijkaardige jurk had gekozen, maar dan in het zwart ;-)
    Echt heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja natuurlijk al gezien op Instagram! Staat je echt heel goed, die kleur past ook zo goed bij je!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je jurk blijft echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. geen woorden genoeg voor, staat je echt goed ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hij is echt prachtig, de kleur is super.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥