Terug gevonden

by - juni 13, 2015

In een maand tijd zijn er weinig kruisjes bij gekomen. Mijn stitching bug leek mij verlaten te hebben, erg zonde want ik heb nog zoveel mooie werken liggen om af te maken. Hier en daar zag ik de mooiste updates online komen van andere Heaven And Earth Designs en van Tilton Crafts. Het kriebelde weer om mijn borduurstandaard erbij te pakken. En voor dat ik het wist zat ik zomaar weer een uurtje te borduren. Langer lukt momenteel helaas niet, maar het is een begin. Een begin van vele kruisjes die hopelijk komen gaan, zodat ook deze eerste pagina van de Lotus Owl tot een einde mag komen..


You May Also Like

13 Reacties

  1. Mooi hoor, ik wil ook graag weer wat borduren maar iets met tijd ofzo ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Elk kruisje helpt, als je maar geniet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Elk kruisje is er 1, veel borduurplezier weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb nog nooit met zo'n standaard gewerkt. Is het makkelijk om daar aan te wennen? Ik kan me namelijk moeilijk voorstellen dat ik ooit rechtop zou kunnen kruisjessteken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eerlijk gezegd laat ik hem steeds vaker staan. Ik moet er nog steeds aan wennen dat je arm en hand achter de standaard werken, krijg er nog steeds na een tijdje kramp van dus ik zit steeds vaker met een borduurraam op de bank. En inderdaad dat rechtop zitten moet je even aan wennen..

      Verwijderen
  5. Mooi, veel borduur plezier

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alle begin is een begin!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥