In de knop

by - juni 08, 2015

Terwijl hier vanmiddag mijn verjaardag nog even in het klein wordt gevierd samen met een vriendin, liep ik vanochtend vroeg al met de camera richting het balkon. Ondanks de vele wolken en regenbuien van de laatste tijd, hebben de planten een grote verandering doorgemaakt. 


Een leuke verrassing was het toen wij terug kwamen van onze huwelijksreis, de eerste knoppen lieten zich zien! En niet een paar knopjes.. nee ik telde vanochtend er 26 stuks in de roos! Als ze net zo mooi uit komen zoals die van vorig jaar dan ben ik een gelukkig mens!


Na mijn vorige bericht was ik al benieuwd hoe lang het zou duren, maar de Passiebloem heeft nu ook knoppen aan gemaakt. Sommige zijn nog klein..


Maar sommigen zijn al volwaardige knoppen, wachtend totdat ze kunnen uitkomen. Hopelijk laat de komende paar weken het zonnetje haarzelf wat meer zien, want dan kunnen wij heerlijk genieten van al deze bloemen pracht 

You May Also Like

9 Reacties

  1. Wat mooi en leuk om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf hoor!! Blijft toch mooi, al dat wat bloeit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker, iedere keer vind ik het weer bijzonder. Zo heb je een klein stengeltje, een knopje en daarna groeit het uit tot een prachtige bloem. Bijzonder gewoon..

      Verwijderen
  3. Wat heb je er weer een prachtige foto's van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie foto's, de zon mag zich inderdaad vaker laten zien. Zo komt mijn tuintje ook in beweging

    BeantwoordenVerwijderen
  5. love those pics...

    www.crazyaboutcolors.com

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥