Birthday Girl

by - juni 07, 2015

Toen ik vanochtend wakker werd stonden twee vrolijke mannetjes al klaar om mij te feliciteren. En hiermee bedoel ik natuurlijk mijn nieuwe husband en Bentley. Dit isook gelijk mijn eerste verjaardag als getrouwde vrouw.. Zo leuk dat sommige familie leden hier ook aan gedacht hadden, zo verschenen er leuke teksten in verjaardagskaarten.


Weet je trouwens nog het artikeltje dat ik laatst schreef? Dat ik geen wensen had voor mijn verjaardag? Gelukkig wist manlief wel iets leuks, een lekker parfum setje. En niet zomaar een setje, heerlijke (proefdiervrije) luchtjes van de Rituals!


Met nog een heerlijke Honey Touch bodycréme en deze Sakura Spring Body oil.  Dat worden weer vele fijne douche momentjes. Met spullen van de Rituals kan je mij altijd blij mee maken, gelukkig weten vrienden en familie dit ook dus ik hoef eigenlijk nooit zonder te doen ^^ En de gekregen envelopjes met geld worden bij elkaar gelegd voor een nieuwe camera lens. 


Niet alleen de gezellige verjaardags visite vulde ons kleine woonkamertje, maar ook deze prachtige bos pioenrozen! Nu dat de visite weer vertrokken is houden deze mooie bloemen ons gezelschap totdat we vanavond lekker uit eten gaan. En met dit uitje zal mijn verjaardag alweer worden afgesloten, op naar een nieuw levensjaar 


You May Also Like

12 Reacties

  1. Van harte! Toch wel bijzonder om de eerste keer als getrouwde vrouw je verjaardag te vieren!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Dina, klopt was het ook! Doordat je met van alles in de weer bent zou je dat bijna vergeten. Gelukkig hebben we hier later op de dag nog even stil bij gestaan.

      Verwijderen
  2. van harte Mevrouw en nog vele goede jaren

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je verjaardag en geniet van je cadeautjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De tijd lijkt soms te vliegen, toch fijn dat je op zo'n manier je verjaardag kan vieren.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vind ik ook. Vorig jaar een groter feest gegeven en dit jaar was het kleiner. Leuk om te zien hoe wij het ieder jaar weer anders vieren..

      Verwijderen
  5. Oei, ik ben weer wat Bloglovin-achterstand aan het inhalen en ben dus duidelijk te laat om je een dikke proficiat te wensen. Gelukkig heb je blijkbaar een hele leuke dag achter de rug.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog van harte gefeliciteerd! Je hebt vast een leuke dag gehad :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥