Inspiratie: Yarn storage

by - september 06, 2013


Iedereen die een (creatieve) hobby heeft kent het wel, spullen. Je hebt immers spullen 
nodig voor je hobby. Zoals jullie weten zijn borduren en haken mijn grootste hobby's.
Al heb ik voor kaarten maken ook aardig wat op voorraad. Maar goed, wij hebben
een klein huisje met maar beperkte ruimte. Al mijn voorraad op zolder weg leggen is 
ook niet echt een optie aangezien ik iedere dag ermee werk. Het begon met een 
verhuisdoos vol, weten jullie nog? Nou tegenwoordig heb ik wel iets meer 
gestashed, heel wat meer! De handwerk kast zit bommetje vol en tegenwoordig
staat er weer een curverdoos op de grond, een mandje op tafel, wat bolletjes wol
liggen los op tafel ( Tommie vind dat geweldig ^^ ) en kortom: het is veel,teveel!

Zodoende zocht ik op Pinterest inspiratie om wol op te bergen. In delen zal ik jullie
meenemen in de opberg wereld. Eentje die heel creatief kan zijn...


1) prachtig toch al die kleuren op volgorde?!  2) een kast lijkt mij ideaal
omdat ik hier ook met katten zit. Ze zijn dol op mijn bolletjes wol helaas..
3) Wol in glas, heel kleurrijk en decoratief. Leuk als je een hobby kamer hebt
om zo je kamer op te fleuren. Misschien dat ik dit eens ga proberen..

En deze is mijn favoriet: netjes, opgeruimd en overzichtelijk. Ooit hoop ik eens zo'n 
mooi kamertje of hoekje te hebben. Wel eentje die natuurlijk niet toegankelijk voor de 
katten is, zodat alles ook schoon en netjes kan blijven. 

Dit waren mijn favorieten voor vandaag, binnenkort #2. Hebben jullie nog 
een bepaalde manier om jullie wol op te bergen?


You May Also Like

8 Reacties

  1. Hier ook weinig plek dus maar wat garen in curver bakken en 1 la van het dressoirtje wat op onze kamer staat! Ik wou dat ik een grote voorraad aan kon leggen maar helaas heb ik geen ruimte..mss ooit een hobby kamer...ooit haha! Maar vind het ook wel fijn om gewoon garen op te maken en te kopen wat ik nodig heb voor een nieuw project! Mijn favoriet van deze 3 is wel de laatste!!! Alles netjes oogeruimd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er inderdaad leuk uit :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke inspiraties! Hoop dat ik ook ooit een eigen knutselkamertje kan inrichten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een fijne plaatsjes! Ik heb mijn wol in een mand en een tas zitten maar hoop ooit ook eens een kamertje of iets te hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw.. wat een mooie foto's!! Ik vind die eerst foto mooi, ... wat een wol.. kun je echt even mee vooruit! Heb jij al een plekje voor je wol inmiddels? Een rieten mand is ook altijd mooi (Xenos) en praktisch!

    Groetjes, Miriam
    't Bezige Bijtje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik heb wel een eigen kamertje, heel gezellig maar al mijn wol zit goed verpakt in zakken vol met mottenhoutjes (ceder) en zeepjes. T staat idd wel leuk maar als je 1 keer motten in je wolletjes hebt gehad..;).
    Lieve groet Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥