Waterfietsen

by - september 05, 2013


Vorige week donderdag was het de laatste vrije dag voor Chris, daarna zou het afstuderen
in volle gang gaan beginnen. Het was gelukkig nog een mooie dag, dus we zouden sowieso 
een uitstapje richting de natuur maken. Chris kwam met het idee om te gaan waterfietsen.
Een kleine drie kwartier later kwamen we aan bij de Leemputten, de waterfietsen 
werden betaald en onze reis kon beginnen. Het was er zo rustig dat we bijna het hele gebied 
voor ons alleen hadden, heerlijk om zo rustig rond te varen en het wildleven te bekijken.







Helaas was het fietsen eigenlijk te zwaar voor mijn rug, dus ik was de stuurvrouw
en fotografe voor deze dag. Maar met al deze mooie natuur om mij heen heb ik mij
prima vermaakt. Een leuk uitstapje, eentje die ik zeker kan aanraden..


You May Also Like

7 Reacties

  1. Klinkt als een leuk uitstapje!! Heerlijk zo op het water!

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een gezellige uitje,
    en zeker wat een mooie foto's.
    De libelle en de zwaantjes zijn zo lieff!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! En wederom mooie foto's, vooral die laatste!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie foto's! Lijkt me dat het ook een stuk fijner is als het zo rustig is op je heen :)

    Vroeger waterfietste ik altijd wel een paar keer per jaar met verschillende kinderfeestjes, haha. Heb het inmiddels al jaren niet meer gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie foto's. Wel jammer dat het waterfietsen eigenlijk te zwaar is

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥