Zaailingen:Tomaat

by - september 03, 2013


Laatst wou ik de tomaat nog verwijderen, er kwam toch immers niks aan.
Die bloemetjes zijn leuk, maar ze zullen toch niet meer uitkomen en de plant begint
toch wel erg groot te worden.. Dit zei ik een week geleden nog. Een paar dagen geleden
ging ik gewapend met mijn snoeischaar aan de slag, maar tot mijn verbazing zag ik hele
kleine tomaatjes!In plaats van de plant weg te halen besloot ik om takken weg te knippen
zodat  de tomaatjes meer zonlicht krijgen. Ben benieuwd of ze nog rood zullen kleuren,
of dat de herfst hem toch inhaalt. Maar ach, we zijn al zo ver gekomen...


You May Also Like

8 Reacties

  1. Zo ver zijn ze bij ons ook. Ongeveer twintig en allemaal zo groen. Sommig zijn iets groter. Ik dacht dat tomaten altijd zo laat in het jaar zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker hoor tomaten uit eigen tuin.
    Zou ze nog maar even laten hangen, de natuur is toch twee weken achter met alles.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk! en dat zal wellicht smullen zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Awww, tomatenbabies! :D Die zijn vast lekker bij mijn basilicumbabies, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wie weet haalt die het gewoon nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker, wou dat ik ook een tomatenplantje had :-) Wel jammer dat deze gewoon groen is gebleven.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh je zal er nog wel kunnen van eten dit jaar! Ofwel rijpen ze nog snel tegen oktober (kan heel snel gaan met dit weer) ofwel pluk je ze dan af en leg je ze te rijpen op een zonnige vensterbank... zo gaat dat ook met tomaten van de supermarkt. Lekker! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥