Amineko's

by - september 02, 2013


Kennen jullie deze slaperige kat nog? Een hele tijd geleden haakte
ik deze ook voor het Poekie Project. Het patroon werd er weer bij gepakt,
en wat restjes wol, niet veel later bestonden deze leuke katjes. Welke is
jullie favoriet, met verschillende kleuren of gewoon één kleur? Ik vind beide
erg leuk maar mijn voorkeur gaat toch naar één mooie kleur denk ik..

De maandag is weer begonnen en zo ook een nieuw haakwerkje, maar 
daarover later meer..



You May Also Like

9 Reacties

  1. Haha, cute hoe ze liggen te snoezen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn allemaal super leuk. Maar mijn voorkeur gaat naar gestreepte armen en benen en staart.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat super leuk, mijn favoriet is toch de paarse, maar dit komt door de kleur :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk zeg!! Ik zal mij binnenkort ook eens gaan verdiepen in het project Poekie! Ik vind de rode het mooist!!

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind die donkerrode het mooist!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Qua kleur vind ik de rode het mooist maar gestreepte armen, benen en staart staan ook erg leuk. Het is maar net welke smaak je zelf hebt. Alles kan, niets moet!
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat schattig is dit, mooi gemaakt weer.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥