Miss Wooly

by - februari 25, 2014



Een kleine 2.5 week heb ik aan haar gehaakt, dat zou je niet zeggen als je ziet hoe groot
ze eigenlijk is geworden. Om de afmeting goed weer te geven van dit leuke schaapje, ben ik
samen met haar op de foto gegaan ^^ Wat een dotje hé!  Haar kleurtjes fleurde heel de kamer
op en met haar vertrek is er gelijk een leeg plekje op de kast ontstaan. Gelukkig is haar
nieuwe eigenaar heel blij met haar! Lang zal dit plekje niet leeg blijven denk ik, want ik ben
aan een tweede begonnen, voor mijzelf. 


You May Also Like

18 Reacties

  1. Heel gaaf! :D En wat zie je er goed uit zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, die is prachtig!! Kan mij voorstellen dat je er zelf ook één wilt hebben. :-)
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, deze is mega. Wat super! En vooral dat rode pluis is gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooooo, wat een dotje.....ehhhh DOT kan ik beter zeggen!!!!!!
    Succes met de tweede!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wouw wat is ze geweldig, en groooooot :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo,

    Ooooooooooh die is geweldig leuk en prachtig gehaakt seg !!!!!!! En groot :-)

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhhhhh wat een leukerd weer. En lekker groot zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, die is idd heel groot!
    Ik heb ze al vaker zien passeren op blogs, maar dacht altijd dat ze kleiner was.
    Zo zie je maar hoe foto's niet alles zeggen.
    Veel plezier met je tweede!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze is echt prachtig, wel groot, maar de plaatst heb je er voor denk ik.
    Ik ben benieuwd wat de twee gaat worden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het wordt inderdaad geen klein schaapje Irma ;) Ik ga eerst de tweede bestelling afmaken en dan kijk ik even voor de mijne. Wil haar opzich ook wel met katoen maken..

      Verwijderen
  10. Gaaf zo'n grote Wooly. Van welke materialen heb je deze Wooly gehaakt?

    groet,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze is gemaakt met Acryl garen Anita, het was best dik Acry, vandaar dat Miss Wooly zo groot is geworden hihi ;) Als je haar met katoen zou haken,zou ze natuurlijk kleiner uitvallen. De haartjes zijn van Scheepjes- Salsa in de kleur rood.

      Verwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥