Haken: At the moment

by - februari 24, 2014



Van het weekend haakte ik de laatste steekjes aan de Miss.Wooly. Een groot maar super
leuk project! Ondanks dat ik niet zo van oranje en rood houd, is het een hele leuke en vrolijke
kleurencombinatie geworden. Miss. Wooly staat nu gezellig bij ons op de tv kast en vrolijkt
heel de kamer op. Vandaag zal ze echter naar haar nieuwe thuis gaan ^^ Maar lang zal het hier
niet leeg blijven, want voor het eerst in jaren haak ik een Amigurumi voor mezelf. Een tweede
Miss. Wooly.. alleen dan in andere kleuren. Iets minder kleurrijk, maar eentje die wel goed hier
in het interieur past. Natuurlijk haak ik rustig door met de Crochet Along deken en sinds kort
ook aan een goed doel, de Earlybirdjes voor Stiching Earlybirds. Genoeg moois, in veel
verschillende kleuren. Ik vermaak mij deze vakantie wel =)



You May Also Like

11 Reacties

  1. Leuk Michelle! Ik ben benieuwd naar je Miss Wooly's (:
    Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit ziet er heel fleurig uit Michelle.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is vast een heel zonnige Miss Wooly geworden!
    Veel haakplezier en fijne vakantie, ik doe met je mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leeeeeuk, ben benieuwd naar het eindresultaat !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nu ben ik wel benieuwd naar die Miss Wooly!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Michelle, ik heb weer even op je blog gekeken. Erg mooi.
    Groetjes van Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk om te zien dat je zo geniet van het haken

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben benieuwd naar je Miss Wooly!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥