Nieuwe patronen

by - februari 21, 2014


Dat ik ooit nog weer een borduurpatroon start is wel duidelijk, welke precies was dit niet.
Al een tijdje heb ik zin om iets nieuws te starten, misschien een HAED en misschien ook niet.
Op onze borduurgroep op Facebook werd een schattig wiegendekentje gedeeld, eentje van
Woodland babies. Nu heb ik nog geen wiegendekentje nodig maar het patroontje bleef mij
aanspreken. Even gezocht en het is een patroon uit 'Borduurblad' en wat blijkt nu, zelfs de 
oudere nummers kan je nog gewoon bestellen! Het blad is besteld en zo ook nog een andere
versie, deze heeft namelijk 'Woodland Scene' erin staan. Een prachtig patroon met verschillende
bosdiertjes. Beide zullen gemaakt worden, welke eerst aan de beurt is zien jullie binnenkort..


You May Also Like

11 Reacties

  1. Wauw, wat geweldig mooi! Ik heb ook wel geborduurd, jaren geleden. Ik weet niet of ik het geduld ervoor nog kan vinden. Wie weet later weer eens.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige borduurwerken, alvast veel borduur plezier

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie werkjes heb je uitgekozen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn zeker mooie patronen, als ik zou moeten kiezen....
    hmm, moeilijk ik weet het ook niet, ze zijn allebei superschattig ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie patronen, als ik moest kiezen zou ik voor de rechter gaan.
    Fijn weekend, Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie patronen... ben je wel een tijdje zoet mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh leuk Michelle, ik ben ook weer aan het borduren. Dat vosje...wat een schatje!! Lieve groet Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥