Early Birdje

by - februari 20, 2014


Al een paar keer kwam ik een oproepje van Stichting Earlybirds tegen, met de vraag of mensen 
Early Birdjes willen haken voor de allerkleinsten. Deze kindjes zijn te vroeg geboren, en verblijven 
vaak lang in het ziekenhuis. De lange staartjes van de Earlybirdjes zouden de kindjes een veilig en
vertrouwd gevoel geven, omdat de sliertjes op de navelstreng lijkt. Door dit rustige gevoel trekken
ze de conveuse slangetjes en sondes er niet zo snel uit. Een mooi intiatief dus!


Ik bedacht me dat ik nog wat katoen had liggen, er zitten namelijk wel wat veiligheids regeltjes
aan vast, en besloot mij aan te melden bij de Facebook groep en ook Early Birdjes te gaan haken.
Ik haakte met katoen van Scheepjes ( Larra) en van de Zeeman ( Amy). Ze zijn makkelijk te haken en
vooral ook erg leuk! Het eerste birdje is een feit en er zullen waarschijnlijk nog veel
meer vogeltjes volgen..


You May Also Like

6 Reacties

  1. Wat een lieverdje, het is een mooi idee dat de kleintjes hiervan rustiger worden.
    Wie weet ga ik het ook nog eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi project zeg! Lijkt me een fijn idee dat je dit maakt om kindertjes te helpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatiig vogeltje is het geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi initiatief en wat is jouw bird leuk geworden. Lieve groet Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥