Badkamer opruiming

by - februari 18, 2014


Laatst schreef ik al over de 'No Poo Methode'. Je haar wassen op een natuurlijker manier
is één van mijn doelen, de badkamer voorraad uitdunnen en vervangen voor natuurlijkere
producten is er ook eenje. Dit weekend heb ik mijn badkamer kastjes leeg gehaald en alles op
de foto gezet, om een mooi overzicht te krijgen.Op de bovenste rij zie je haar(verzorgings)
producten, op de tweede lichaamsverzorging en op de derde gezichtverzorging en overig.
Voor diegenen die zich er ook in verdiepen, zoals jullie kunnen zien heb ik geen hele
'foute' merken meer. Op de New Wave na. Je vind veel producten van De Tuinen in
onze badkamer, goede producten vaak op natuurlijke en diervriendelijk basis maar met 
toch nog erg veel conserveringsmiddelen en 'verkeerde stofjes'. Al deze flesjes zullen
opgemaakt worden en daarna worden vervangen. Geen wonder dat onze kleine
badkamer zo vol staat, wat een producten he! * schaam schaam * 


Denken jullie wel eens na over de producten die je gebruikt? Of het wel allemaal zo
huid- en diervriendelijk is?

You May Also Like

2 Reacties

  1. Ik vind het eigelijk harstikke leuk, allerlei nieuwe producten te proberen.
    En toch blijven mijn badkamerkastjes behoorlijk leeg, gewoon 2 flessen shampoo,
    2 flessen badzeep, en wat Odina scrub enzo en meer niet.
    Owjah en nog een fles zwitsal, hihi die mag niet ontbreken :p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil vandaag of morgen ook eens het badkamerkastje gaan uitpluizen. Zoveel spullen ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥