Op bezoek

by - februari 27, 2014


Gisteren stond een lange reis op de planning, eentje met een leuke bestemming. Ik ging weer eens
een dagje naar Elisa. Het heeft een tijdje geduurd maar eenmaal daar was het weer als vanouds.
Bij de eerste ontmoeting schreef ik al hoe bijzonder ik het vond hoe twee mensen elkaar leren
kennen via het internet en een vriendschap kunnen opbouwen. Zelfs met zo'n grote afstand..
De tijd werd gevuld met lachen, kletsen, een heerlijke lunch en met borduren. Ik had mijn 
Fall Fairy meegenomen om te showen en Elisa liet ook trots haar werkjes zien, en wat worden
ze mooi! Vooral de kleuren van haar kerstssok, in het echt kan je net iets beter zien hoe mooi
al die kleuren bij elkaar passen. Na wat foto's gemaakt te hebben werd er lekker geborduurd, iets
wat ik eigenlijk nooit samen met iemand doe dus dit was een erg leuke ervaring =) Tegen 17:00
uur werd het alweer tijd om mijn trein te halen, een terugreis van 3 uurtjes. Een lange reis,
maar eentje die ik er graag voor over heb. Elisa bedankt voor de gezellige dag en tot de 
volgende keer ;)


You May Also Like

5 Reacties

  1. Zo te zien en lezen, was het een gezellige dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wouwie, mooi hoor! Ik ga vandaag ook nog wat kruisjes zetten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is toch leuk als je een vriendin heb die dezelfde hobby heb. Mooie foto's. Heb nooit door gehad hoe groot de Fall Fairy in het echt is. Klinkt allemaal erg gezellig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om samen dezelfde hobby te hebben.
    Zo'n gezellige dag heeft een mens af en toe nodig.
    Volgens mij was het heel gezellig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het was heel gezellig dankjewel.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥