Earlybirdjes

by - februari 28, 2014


Het leuke aan vogeltjes is, als je er eentje ziet zijn er vaak meer.. Zo konden jullie hier
de eerste zien. Een dagje later zag ik er nog eentje, en nog eentje en zo maar door.
Ik heb nu al 5 vogeltjes klaar liggen om weer uit te vliegen. Gehaakt met 'Larra' van
Scheepjes wol. Een heel fijn katoen en ook eentje die goedgekeurd is. Het snaveltje
van de eerste was dit echter niet. Binnenkort ga ik maar eens op zoek naar geschikt
katoen want het is toch wel heel erg leuk om deze kleintjes te haken. Misschien in
wat roze tinten, of mooie aardse kleurtjes..Leuk om te maken maar ook met een
heel mooi doel.. Eentje waar ik graag aan wil meewerken.

You May Also Like

9 Reacties

  1. ze zijn super, en die krulstaartjes zijn schattig ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een kanjers, net als hun maakster ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit heb je heel leuk gedaan Michelle.
    Kleuren zijn ook super, mijn lievelingskleur.
    Ik wens je een heel fijn weekend, Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love these little birds - I can certainly see them in shades of pink!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtig earlybirds erg mooie kleuren ook
    groeten jessica

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥