This week #18

by - maart 02, 2014


Deze week had ik vakantie. Heerlijk doen waar je zelf zin in hebt en afspreken met
lieve en leuke mensen. Zo zagen deze dagen er ook vooral uit. Leuke afspraken met in
de 'vrije tijd' wat haken, borduren en knuffelen met de dieren. Een prima vakantie als je
het mij vraagt. Eentje waarin ik weer energie heb opgedaan, zodat ik straks weer lekker
aan de slag kan voor school om dat stukje papier dit jaar nog te behalen..

Mooie spreuk  Haken voor het goede doel ♥ Zonsondergang die ik zag op mijn terugreis
Een overgebleven stukje herfst ♥ Kraampakketjes maken  Nieuwe knoppen in de Orchidee
Heerlijk lui in de zon  Alweer 2 jaar verloofd♥ Heerlijk weer borduren na een lange tijd..

Ik wens iedereen een mooie nieuwe week toe! ^^



You May Also Like

5 Reacties

  1. Je hebt je in ieder geval goed vermaakt in deze vakantie week.
    Mooie foto's heb je ook gemaakt.
    Fijne zondag, Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk overzicht, en een fijne vakantie zo te zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kijk, zo hoort een vakantie te zijn! Heerlijk toch :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's. Dat kraampakket ziet er erg leuk uit :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥