Stukje verder..

by - maart 03, 2014



Het borduren heeft hier weer langere tijd stil gestaan. Op de dag van mijn diagnose
liet ik de laatste update zien. De rij moest nog afgeborduurd worden. Deze rij heb ik gister-
middag in een heerlijk zonnetje dan ook afgemaakt. Wat een lekker zonnetje al niet voor je kan
doen he..  Je hebt ineens veel meer energie, pakt klusjes sneller op en ook de grote opruiming
en schoonmaak wordt sneller gedaan. Maargoed, de halve pagina staat er nu op. De vele bruin
en geel tinten zullen langzaam plaats gaan maken voor blauw tinten. Ook zal ze binennkort
gezelschap krijgen van een ander borduurwerk, maar niet van het wiegendekentje of  van de
 Woodland scene. Het zal weer een Mysterious Stitches worden, omdat de toekomstige eigenaar
haar nog niet mag zien. Maar voor nu borduren we rustig verder aan de Fall Fairy...

You May Also Like

8 Reacties

  1. Ziet er prachtig uit Michelle.
    Je schiet ook al lekker op.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Ik heb dat ook als de zon schijnt, heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een prachtig borduurwerk! Idd heerlijk, het zonnetje erbij. :-) Ik heb nog even gelezen over je diagnose. Ik hoor er regelmatig over, een moeder van een vriendinnetje van mijn dochter heeft het ook en de ex-vriendin van mijn zoon. Sterkte met het vinden van een balans!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, vooral de balans vinden is inderdaad lastig. De acceptatie zit wel goed ( heb het al langere tijd he) maar vooral die balans in je dagelijks leven + doelen is soms lastig te vinden. Dankjewel!

      Verwijderen
  4. mooie update, altijd genieten als je een update laat zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je schiet goed op zeg, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat word je borduur ontzettend mooi! Al die kleuren springen er echt mooi uit. Ik zelf heb dit patroon ook en ik vroeg me af op wat voor stof jij dit borduurt. Bij mij zie je momenteel veel wit en hier stoor ik mezelf een beetje aan. Borduur jij daarbij ook 1 over 2 of gewoon 2 over 2? Ik ben benieuwd en houd je blog in de gaten met alle leuke updates :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥