Onrust

by - maart 04, 2014

Helaas is het bij veel mensen herkenbaar. Is het niet bij het werk/studie, huishouding dan is het wel bij een hobby.Zoals
iedere handwerkster heb ik veel projecten die nog liggen te
wachten. Sinds ik bestellingen aanneem, zijn dit er alleen
maar meer geworden. Dat ik dit jaar zou moeten afstuderen
maakt het er allemaal niet makkelijker op. En dan heb ik
nog  niet eens over de onrust in mijn lichaam. Zodoende
werd er van een afstandje gekeken wat nu echt belangrijk
is. De studie, stage en mijn gezondheid gaan natuurlijk voor.Daarna komen de bestellingen, ik laat mensen hier
liever niet te lang erop wachten. Ook zullen er nog twee
cadeaus worden geborduurd en gehaakt. Twee die
binnenkort echt af moeten zijn, ook deze gaan op de To-Do
list. Daarnaast zal er rustig aan de Fal Fairy af en toe
worden gewerkt. Dat zijn al behoorlijk wat taken voor één dag hihi.



De hobby kaarten maken wordt even helemaal aan de kant gelegd. Hoe jammer ook, kaarten kan je
tegenwoordig voor 0.50 euro kopen. Deze tijd besteed ik liever aan iets anders. Waar de ene hobby
wordt stopgezet zal er straks weer een ander beginnen, het zaai seizoen komt er weer aan! Langzaam
wordt er een planning gemaakt, want dit keer hebben we twee balkons tot onze beschikking. 
Hierover later meer. Zoals jullie merken wordt er weer nagedacht en veel gepland over vanalles en
nog wat. Gelukkig zorg de toenemende zon voor lekker veel energie. Energie die vaak ontbrak, maar
hopelijk snel weer terug komt. Om die laatste lootjes vol te houden en om nieuwe projecten te starten..

You May Also Like

8 Reacties

  1. Reacties
    1. Komt het ook wel, maar soms kan je er als een berg tegen opzien ;)

      Verwijderen
  2. Soms is het belangrijk om even met een afstandje naar de dingen te kijken, om een nieuw overzicht te creëren ;) Ken het! Komt vast goed! ;) Dat is ook het leuke aan meerdere hobby's hebben: de afwisseling..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Onrust is irritant! Maar als het eenmaal weg gewerkt is, dan weet je dat het gewoon allemaal goed komt idd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoe herkenbaar :-) tja, is het leven zeker, maar ene dag lijkt alles makkelijker dan de andere, niet?
    succes met je projecten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Er is geen regenboog zonder regen en geen heldere hemel zonder wolken.
    Hoe moeilijk soms de dalen ook zijn, op een gegeven moment sta je weer op het topje van de berg.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heb een hekel aan onrust, goed dat je keuzes maakt om je onrust te verminderen

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥