Bentley ♥

by - maart 06, 2014


Het is eigenlijk al weer een tijdje geleden dat ik over mijn kleine vriendje schreef, natuurlijk
heb ik het dan over Bentley! Bentley is nu zo'n 4.5 maand oud en heerlijk nieuwsgierig.
Zoals een echte Shih tzu is hij heel aanhankelijk en het liefste heel de dag bij je. Helemaal niet
erg, want wie kan dat lieve snoetje nu weerstaan? Maar vergis je niet hoor, ook dit lieve snoetje
wil ik wel eens achter het behang plakken. Zijn tandjes beginnen er nu door te komen, wat 
betekend dat hij heel de dag door ergens op wil kauwen. Gelukkig is de voorraad knaag-
materiaal oneindig en kunnen mijn legerkisten tegen een stootje hihi ^^ Ook gaat de training
en de zindelijkheidstraining erg goed. Er gebeuren bijna geen ongelukjes meer binnen en ook
hoeven we niet meer om de 2 uur met hem naar buiten.  


Maar met dit lekkere weer is het ook zeker geen straf om een aantal keer per dag te wandelen!
We maken per dag 1 grote wandeling ( ong. 40 minuutjes) en de rest van de dag wat kleinere
wandelingtjes om het huis. Dit houd meneer al goed vol en wil zelfs soms nog wel en blokje om.
Speciaal voor het mooiere weer hebben we ook een fietsmand voor kleine hondjes aangeschaft
zodat we hem ook op de fiets mee kunnen nemen. Zo hoef je niet telkens de auto te pakken en
kan onze kleine vriend toch gewoon mee. Voor mij heel fijn aangezien ik nog geen rijbewijs heb.


En als afsluiter, laat ik jullie even zien hoe goed hij zijn 'puppy oogjes' kan gebruiken  

You May Also Like

8 Reacties

  1. Wat een schatje is het toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is echt een droppie, ik hoop dat jullie nog heel veel plezier aan/met hem gaan beleven :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is het toch een leukerd. Vind het een erg leuk spoort

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een dotje, leuk om te lezen dat jullie zo genieten ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is echt een schattig hondje.
    Ik wens je er nog heel veel plezier mee.
    Geniet maar van hem.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje is dat.
    groetjes,
    tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief bolletje is het zeg! Leuke foto's

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥