Beautiful balcony

by - maart 09, 2014

Met dit mooie weer is het heerlijk om buiten te zitten. Ik zou dan ook graag een mooie tuin
hebben, maar met een flat gaat dat lastig. Gelukkig hebben we wel twee balkons van een
goed formaatje. Ze waren echter nog een beetje saai en vooral leeg. Met het mooie weer
in het vooruitzicht zijn we hiermee aan het werk gegaan..


Zo zag het er eerst uit. Niks bijzonders, gewoon een balkon waar je prima met z'n tweeën
op kunt zitten. De bloembakken hebben we meegenomen van het vorige huis. Ze hebben 
geduldig op hun nieuwe plantjes gewacht terwijl de Rhododendron bleef groeien..

En zo ziet het er nu uit  



Wat een verandering he! Je kan er nu heerlijk in de zon zitten, tussen alle bloemen 
en planten. Door het riet hoef ik niet bang te zijn dat de dieren door de spijlen heen
kunnen en het staat ook mooier, natuurlijker   Hier gaan we deze lente en zomer
heerlijk genieten. Chris met een biertje en ik met mijn handwerkjes..




You May Also Like

10 Reacties

  1. Het is echt een heel gezellig balkon geworden, mooie kleuren ook.
    Dit wordt genieten, vandaag kan je al op het balkon zitten, het is nu prachtig weer.
    Fijne zondag nog, Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, dat ziet er gezellig uit! Lekker fleurig :-)
    En als je dan nog steeds meer wilt tuinieren, kun je je nog altijd storten op de gemeentetuin onder je ;-) (niet lettelijk alsjeblieft!)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er gezellig uit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gedaan Mies! Heel fleurig <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er gezellig uit. Ons balkonnetje moet nog even opgefleurd en opgeruimd worden :) Van de week even gaan doen...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is een heel verschil, dit roze had ik toch niet achter je gezocht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zow, das zeker een hele verandering, maar wel een hele mooie verandering.
    Lekker fleurig, precies goed voor een mooie lente en zomer, daar word je echt vrolijk van.
    Wij hebben ook al heerlijk van het weer genoten, gezellig de stoelen en een tafeltje naar buiten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo,

    Wat ziet dat er uitnodigend uit ség, héél knus zo!!
    Daar gaan jullie veel zitten en heerlijk genieten :-)

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ziet er leuk uit zeg! Als ik niet bang was geweest dat Knijn het gewoon op zou knagen had ik ook zulk riet op m'n balkon ;-) nu hebben we er gewoon gaasjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ziet dat er gezellig uit zeg!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥