Miss Wooly #3 & Vlindertjes

by - maart 10, 2014

Nadat ik vol trots mijn eerste Miss Wooly liet zien kreeg ik al snel nog een bestelling voor dit leuke
schaapje. Eentje met hele stoere kleuren: fel roze,
zwart en wit. Ik zou haar zo voor mijzelf houden
hihi. Rustig worden de lapjes één voor één gehaakt.
Een leuk project want de Flowers maak je één voor
één. Genoeg tijd om tussendoor te borduren of iets
anders te haken, in dit geval voor het goede doel:
Earlybirds. Nadat ik een paar vogeltjes had
gemaakt besloot ik aan de 'Vlindertjes'te beginnen. De Vlinders zijn voor overleden kindjes. Eentje is voor de ouders en eentje blijft bij het kindje. Een mooi gebaar in die moeilijke tijd lijkt me. Hiervoor mag ik gewoon wol gebruiken, zo komt die grote wol-vooraad toch nog van pas..


Ik wens iedereen een hele mooie week toe, vol zonneschijn!

You May Also Like

8 Reacties

  1. Ow wat leuk! Nog en Miss Wooly :D. Dat patroon moet ik toch ook echt eens gaan scoren ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit wordt weer een heel mooie Miss Wooly!
    Je vogeltjes zijn lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit ziet er weer prachtig uit.
    Echt enig die vogelstjes.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattige vogeltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn om iets te kunnen maken voor een goed doel.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel erg mooi, en wat een schattige vogeltjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Awwww super cute! Ik vind ze leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥