Zaailingen van 2014

by - maart 12, 2014


Eigenlijk was het niet echt de bedoeling dat
ik dit jaar weer ging zaaien. Maar als eenmaal
het zonnetje doorbreekt en de pakjes zaden
weer volop verkrijgbaar zijn, gaat het toch wel kriebelen. Dus zijn de bakjes weer gevuld met
zand en daarover heen werd een dun laagje
gestrooid. 6 verschillende soortjes heb ik
gekocht.Me afvragend waar ik dit allemaal
groot zal brengen aangezien ons balkon met de
meeste zon al behoorlijk vol staat. Maar we
zullen vast wel een plekje vinden voor ze.
De eerste zaden zijn  afgelopen weekend onder een heerlijke zonnetje ontkiemd. Zogenaamde 'Mini Tomaatjes'.  Er is best veel opgekomen, dat wordt nog een karwei met over zetten =)

Maar ieder jaar vind ik het weer zo bijzonder,
een een plant zich ontwikkeld uit één zo'n
klein zaadje.. Ik zal er weer met veel plezier en
liefde voor zorgen maar ook over bloggen.



You May Also Like

5 Reacties

  1. Zelfde hier! Maar ook ik heb zaden meegenomen van cherry tomaatjes en zonnebloemen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan het ook niet laten hoor, de puntjes van de komkommer- en courgetteplantjes zijn al te zien :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat wordt smullen over een tijdje van je eigen gezaaide tomaten.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk! Ik heb ook weer plantjes gekocht voor ons balkon. Benieuwd hoelang ze het volhouden ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥