Teleurstelling en zonneschijn

by - maart 14, 2014



Deze week begon zo mooi, een fijn zonnetje, een rustig dagje op de planning.. Helaas
verliep mijn gesprek op school iets anders dan verwacht. Tot nu toe had ik de hoop
en beloftes dat ik dit jaar nog zou kunnen afstuderen, helaas kan dit niet doorgaan. In plaats 
van afstuderen en samen met mijn klasgenootjes dat stukje papier in ontvangst mogen 
nemen, zal ik na de zomervakantie nog een paar maanden langer moeten doorgaan.
Het probleem? Mijn rug, mijn belastbaarheid en de veranderde regeltjes in het onderwijs.
Maar toch kwam er ook wat goed nieuws boven drijven vandaag, ik kan op mijn
huidige stagebedrijf alles uitvoeren en dus ook blijven. Dit scheeld enorm aangezien het 
vinden van een nieuwe plek niet zo makkelijk is. Zeker niet in mijn situatie..En ach de
luxe waarbij je iets langer over je opdrachten mag doen heeft soms ook zijn voordelen..
Zo kon ik deze week ook heerlijk van mijn vrije uurtjes in de zon genieten. En met deze
vrije uren groeit de Fall Fairy met ieder steekje. En zorgen haar prachtige kleuren voor een
sprankelend borduurwerkje. Zo zie je maar.. alles komt goed en alles gebeurd met een rede..

'It doensn't matter how slow you go, as long as you don't stop'


You May Also Like

9 Reacties

  1. Ik kan me voorstellen dat je teleurgesteld was/bent, maar gelukkig zie je ook de positieve kant er van. Na de zomervakantie is het ook nog "dit jaar" ;-)
    Fijn weekend, je weet vast te genieten van de fijne mensen/dieren/dingen om je heen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat je nog een par maanden door moet gaan, wel weer lekker dat je op je stageplek kan blijven.
    Je borduurwerk vordert gestaag, prachtige kleuren.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wel jammer, maar gelukkig heeft het dus ook positieve kanten. En je borduurwerk wordt prachtig!
    Fijn weekend! Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat balen zeg dat je dit jaar je school niet kan afmaken! Maar gelukkig kan je na de vakantie gewoon weer lekker verder aan de slag! En idd een stage houden is ook erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alles gebeurd met een reden, komt wel goed schatje!
    Heerlijke kleurtjes heeft jou'n werkje zeg :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig werk is dit toch, leuk om weer een update te zien. Balen van je opleiding, de weg is misschien wat langer, maar je komt er wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jammer dat je niet mee kan afstuderen, maar gelukkig heeft men wel een goede oplossing kunnen vinden.
    Uitstel is geen afstel!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kan me voorstellen dat je even baalt. Gelukkig is er wel een oplossing gekomen, succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Inderdaad jammer, maar aan de andere kant is er wel een mooie oplossing. Je borduurwerk wordt mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥