Haakprojecten 2014

by - december 30, 2014


Naast de gebruikelijke terugblik leek het mij een leuk idee om al mijn afgeronde
haakprojecten van 2014 eens op een rij te zetten. Vele knuffels zijn er gehaakt
maar ook enkele sjalen en dekens. Kijken jullie mee?


Deze projecten herinneren jullie je nog vast wel. Dit zijn de meest recente. Naast
de bestellingen haakte ik ook wat onderzetters en twee Lalylala patronen voor mijzelf.
De knuffeldoekjes waren vooral populair en deze haakte ik dan ook een paar keer.


En dan de haakprojecten van begin dit jaar. Er ging veel tijd zitten in de twee mega grote
Miss Wooly's, maar ach wat waren de nieuwe eigenaren er blij mee!  Ook mocht ik het
leuke draakje twee keer maken ( eentje staat niet op de foto) en daarmee staan er al 10(!!) 
op de teller. Naast de gebruikelijke bestellingen en verjaardag cadeautjes haakte ik ook 
voor het eerst voor Stitching Earlybirds. Helaas werden ze allemaal afgekeurd en haakte 
ik later ook niet meer mee. Ook begon ik dit jaar aan de CAL deken, maar na een aantal 
weken haakte ik af door een verkeerde kleur keuze.

Veel verschillende items zijn er gehaakt, de meeste gelukkig wel afgerond en afgegeven
aan hun nieuwe eigenaar. Maar voor het eerst in jaren zijn er dus ook een aantal dingen
voor mijzelf gemaakt. In het nieuwe jaar zal ik minder op bestelling gaan haken en meer
voor onszelf. Dit om al mijn leuke hobbies niet te vergeten want bestellingen zijn leuk
maar ze leveren weinig op en kosten toch zoveel tijd! Ik ben erg benieuwd wat 2015
voor haakprojecten met zich mee brengt..

Wat haakte jij zoal dit jaar?

You May Also Like

11 Reacties

  1. Jeetje je hebt nog best wel het 1 en ander gehaakt zeg! Ik begon aan een granny deken maar was die na een tijdje zat dus dat ligt nu stil haha. Verder begon ik later 1 grote granny waar ik nu nog steeds mee bezig ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wouw wat geweldig, haken niks :) Borduurde wel een hoop :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als je het allemaal bij elkaar ziet dan is het heel wat zeg! Ik haak niet, borduur alleen maar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een Prachtige dingen heb je allemaal gehaakt..mijn complimenten..Fijne jaarwisseling!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk en mooi wat je allemaal hebt gehaakt!! Ik kan mij goed voorstellen dat je minder op bestelling doet. Mensen vragen mij ook wel eens, maar ik leg dan uit dat er veel tijd in gaat zitten en ik nauwelijks aan mijn eigen haaksels toe kom. Een verrassing vind ik echter wel leuk! Zo ben ik nu met een bobble star babydeken bezig met ook kale lege vlakken tussendoor. Daarvoor haakte ik mijn driehoeksjaal waar ik nog steeds complimenten over krijg!
    VOor jou nogmaals: haak een schittend einde aan 2014 & begin 2015 weer met een nieuwe draad!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel ;) Mensen die niet haken weten gewoon niet hoeveel tijd en materiaal een project kost. En dat is niet erg natuurlijk. Maar een babydekentje voor 15 a 20 euro ( dat is incl materiaal wat ik zelf moet halen) haken, nee dat doe ik dus niet. En inderdaad, soms heb je zoveel projecten liggen dat je aan je eigen hobbies niet meer toe komt. Dat had ik dit jaar ook veel. Eigenlijk had ik veel liever wat meer geborduurd. Maarja aldoende leert men ;)

      Verwijderen
  6. Wat leuk! De blauwe draak is echt heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw Michelle, zoveel mooie creaties. De knuffeldoekjes lijken me heel leuk om cadeau te geven. Mijn knuffel-favoriet is denk ik toch wel de draak. De sjaal in grijstinten vind ik ook heel mooi. Zelf heb ik het afgelopen jaar minder handwerk gedaan. De meeste waren breiwerkjes, dus ik vermoed dat de laatste een rastersjaal was.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat mooie dingen heb je gemaakt! en handwerk wordt niet gewaardeerd... jammer.. fijne jaarwisseling!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥