December Photo-a-day Challenge :: Week 4

by - december 29, 2014

De vierde week van de December Photo-a-day Challenge is alweer om. Op mijn
instagram account konden jullie dagelijks de foto's voorbij zien komen, maar zoals belooft
heb ik 
ook een foto overzichtje van deze week gemaakt voor hier op Kersenbloesems.
Dit was mijn invulling van de lijst, aangezien het een december/kerst challenge is, probeer
ik dit 
thema er ook zoveel mogelijk in te houden
































Day 22: Tradition
Day 23: Scarf
Day 24: Favorite part of Christmas eve
Day 25: Morning

Day 26: Grateful
Day 27: Night Time
Day 28: Words


Het thema van week vier is duidelijk te zien, kerst! Gezellig samen zijn was dan ook
wel het middelpunt van deze week. Grateful omdat Chris en ik alweer 7 jaar samen zijn 
Dat verdiende wel een plekje in deze challenge. Nog maar drie dagen te gaan, zowel in 
deze Challenge als voor dit jaar. Hebben jullie de plannen voor oudejaars avond al rond? 

You May Also Like

2 Reacties

  1. Een sjaal in mijn favoriete kleurtje. ;) Ik ben gisterenavond toch nog eens aan een nieuwe sjaal begonnen. Waarschijnlijk zal het lang duren vooraleer ik hem ooit kan afwerken. Maar die start is alvast een goed begin.

    Ik heb zelf geen Instagram en vind het dus heel leuk dat je je foto's ook deelt via je blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fijne en volgens mij erg warme sjaal heb je aan op de foto!
    Leuk overzichtje weer. Die appel is ook erg leuk<3

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥