Onze kerstdagen

by - december 27, 2014

Onze kerstdagen bestonden dit jaar uit een paar bezoekjes en toch wel een aantal
cadeautjes. Anders dan vorig jaar dus.Bij kerst horen wel wat cadeautjes, althans dat
vind ik.Als er lekker eten op tafel staat is het voor Chris al goed. Natuurlijk kook ik 
op deze dagen net even iets anders. Het gourmet stel werd er eerste kerstdag bijgepakt
en tweede kerstdag smulden wij van aardappeltjes,beenham en stoofpeertjes.
 Zo waren we dus beide tevreden..

Dit jaar hebben we voor het eerst de lootjes weggelaten, de bedoeling was nu om
voor mijn familie een klein cadeautje op gevoel te halen. Dit waren mijn cadeaus,
een paar cadeaukaarten van de Rituals die ik binnenkort eens lekker ga besteden
en van Chris heb ik een heel leuk thee cadeau pakket gekregen!

Ook kreeg ik van mijn moeder dit leuke handwerk kistje. Schattig he die miniatuur
handwerkbenodigheden onze het glas? Deze gaat een mooi plekje krijgen..

En dat waren de kerstdagen alweer! Het huis wordt weer aan kant gemaakt en 
de rust wordt opgezocht. Terwijl er een waxmelt brand ( om die vieze gourmet lucht weg 
te krijgen)  plakt er af en toe een sneeuwvlokje tegen de ramen. Zal de winter nu echt
gaan beginnen? We gaan het meemaken. Hoe waren jullie kerstdagen?

You May Also Like

9 Reacties

  1. Hallo Michelle, je hebt een prachtig cadeau gekregen, schitterend dit handwerk kistje.
    Wij hadden het ook heerlijk rustig, beide dagen heerlijk met ons hondje gewandeld, en gister bij mijn schoonmoeder op visite geweest.
    Wel lekker gegeten hoor, mijn mijn kookt heerlijk, kinderen kwamen niet, die hebben het druk en waren blij met een dag vrij, tweede kerstdag kregen ze hun eigen kinderen, tja dan is de kerst ook zo weer voorbij.
    Ik wens je een goede jaarwisseling en een heel gezond 2015.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, wat leuk kado's. Vooral het handwerk kistje is gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke cadeautjes, geniet er van. Al moet ik bekennen dat ik het wel iets vreemds vind, kerst als eten en cadeautjes zien ;) Maar iedereen zijn eigen manier, en je hebt hele leuke cadeautjes gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Natuurlijk gaat het om de gezelligheid en het samen zijn maar het lekkere eten en cadeautjes vind ik toch ook wel gezelligheid bijdragen..

      Verwijderen
  4. Dat handwerkkistje is echt geweldig, wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke cadeaus! Wij hebben gezellige kerstdagen gehad. Wel fijn om weer meer rust te hebben, gezien ik de ochtend van kerst gewoon moest werken!
    We hebben hier weinig sneeuw gezien. Nja vooral natte..vanmorgen vroeg al toen ik op pad was, maar het stelde weinig voor Dus nee..ik denk dat de echte winter nog even uitblijft ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke cadeautjes! Wij hebben dit jaar niks met cadeaus gedaan en hebben de eerste kerstdag niet veel gedaan eigenlijk. De tweede hebben we gezellig met Dennis zijn familie gegeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Michelle, ik ben je niet vergeten hoor. Het is momenteel nogal druk, maar zodra ik tijd vind zal ik je mailtje beantwoorden. Leuk om te lezen dat de kerstdagen goed zijn meegevallen voor jullie.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥