Geluksmomentjes #3

by - februari 13, 2016



'Gelukmomentjes' is een nieuwe rubriek hier op Kersenbloesems. Met een paar foto's en woorden laat ik zien wat mijn geluks momentjes van de laatste tijd waren. Deze kunnen groot zijn, maar ook klein. De kunst ervan is om in ons drukke, alledaagse leven ze te leren herkennen en te waarderen. Met deze 'Gelukmomentjes' probeer ik nog even stil te staan en te genieten van deze fijne momenten.

- Dit mooie dekentje zien groeien-

 - De eerste krokusjes spotten, ik houd van deze bloemetjes ♥ -

- Mijn nieuwe Needleminders mogen ontvangen -

 - Nieuw leven in de natuur -

- Dit schattige slaapkoppie  -

 - Een nieuwe tak met knopjes in mijn roze Orchidee -

- Een verwenpakket voor mijzelf besteld van 'Wat Maakt Je Mooi'


Wat waren jouw geluksmomentjes van de afgelopen tijd ?

You May Also Like

11 Reacties

  1. Aaab daar is die lip scrub, hehe :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yeah! Erg fijn, heb na twee keer scrubben al een stuk minder last van die velletjes.

      Verwijderen
  2. Heerlijke foto's, dat zijn pas echte geluksmomentjes.
    Fijn weekend,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat slaapkoppie is idd erg schattig. En je foto van die bloemen is erg mooi. Hier komen de narcissen al de grond uit en bloeien al volop!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige foto's genieten van de kleine dingen...daar kun je al heel blij van worden. voor mij is dat ook heerlijk genieten van mijn hobby's..wandelen door de natuur..mooi boek lezen!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat lijkt me dat een fijn verwenpakket! Mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's Michelle.
    Het zijn vaak de kleine dingen die er toe doen in het leven, en waar je gelukkig van wordt.Fijne zondag nog.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie momentjes, die krokusjes zag ik vorige week ook al verschijnen in het gras. Het blijft mooi om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit zijn echt hele mooie en ook leuke geluksmomentjes Michelle.
    Ik vind het dan ook echt een hele leuk rubriek :-)
    Krokusjes zag ik ook deze week en ook al narcissen.
    Ik wens je ook alvast een hele fijne nieuwe week.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Aww wat een lief slaapkoppie. Mooie foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat slaapkopje ziet er superlief uit. Misschien moet ik ook is op zoek naar zo'n lipscrup. Ik heb immers de slechte gewoonte om die gebarsten velletjes er af te trekken en daar wordt het alleen maar erger van.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥