Needleminders

by - februari 11, 2016

Eindelijk mocht ik van de week mijn nieuwe Needleminders ontvangen. Begin december had ik een fijne facebook groep gevonden waar je ze kon bestellen. De Needleminders  worden door Lisa, als hobby gemaakt en komen helemaal vanuit Engeland! Ze heeft er aardig wat op voorraad en anderen kun je reserveren of speciaal naar wens laten maken met eigen tekst of afbeelding. Natuurlijk maakte ik hier dankbaar gebruik van en liet er ook eentje met een foto van Bentley maken. 


Dit zijn de vier Needleminders die ik heb besteld. Eentje met de Snowy Owl van Annya Kai, een lief egeltje, Castiël van Supernatural ( waar ik stiekem een crush op heb) en eentje van Bentley. Aangezien ik ze allemaal moest reserveren duurde het wat langer voodat ik ze in huis had. De algemene Needleminders kosten zo omgerekend bijna 4 euro en diegene die je met eigen foto laat maken kosten bijna  5 euro. De betaling gaat via Paypal en dit is gratis aan te maken.


Maar nu hoor ik een paar van jullie al denken, wat is nu een Needleminder? Een Needleminder of ze worden ook wel Needlekeepers genoemd, is voorzien van een magneetje. Door deze magneet, en de extra magneet die erbij hoort kan je de Needleminder op je borduurwerk plaatsen. De extra magneet plaats je aan de achterkant van je borduuurwerk. Telkens als je de naald even kwijt wilt, leg je deze op je Needleminder. Zo raak je minder snel je naalden kwijt, wel zo handig wanneer je huisdieren rond hebt lopen!


Ook kan je de geparkeerde draadjes vast laten houden door je Needleminder, of zelfs je patroon. De magneten zijn zo sterk dat dit allemaal mogelijk is. En zeg nu zelf, het staat toch ook hartstikke leuk!?

Iedereen die ook geïnteresseerd is in de aanschaf van één of nog leuker natuurlijk, meerdere Needleminders zou ik Lisa van No More Lost Needles aanraden. Het contact is fijn, vragen worden netjes beantwoord, je wordt op de hoogte van je bestelling gehouden en ze worden veilig en goed ingepakt naar je verzonden. Ps: ik wordt niet gesponsord voor dit artikel, maar ik ben er gewoon zo enthousiast over!

Werk jij ook met een Needleminder?




You May Also Like

10 Reacties

  1. Wat een leuk idee, zo'n needleminder, en zeker met zo'n mooie afbeelding er op...
    Fijne dag verder nog,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is een super uitvinding. Handig voor je zelf en je huisdieren. Zo kan niemand zich pijn doen. Ik had er nog nooit van gehoord.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat handig en ook nog heel mooi :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Weer iets bij geleerd ook, want ik kende het inderdaad niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze leuk! Ik was toch ineens verbaasd om Cas te zien, haha, ik ben ook een groot supernatural fan! Ik moet alleen de episode van deze week nog gaan kijken..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die kende ik nog niet. Ik had nog nooit van Needleminders gehoord en dacht bij de eerste foto dat het gewoon mooie buttons waren. Wel heel handig om zo'n een projectje tijdelijk aan de kant te leggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke dingen zijn dit :-)
    Ik kom je ook even een link brengen. Een andere bezoeker breit ook en die heeft een leuke actie.
    Kijk hier maar even KLIK

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat handig zeg.. en super schattig, dat egeltje<3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie needleminders, leuk dat ze zo persoonlijk zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥