Inspiratie | Voorjaarsbolletjes

by - februari 15, 2016

Bijna niets is fijner om die eerste voorjaarsbloemetjes boven te zien komen! Bijna niets, behalve de bloembollen naar binnen halen natuurlijk! Of je nu van tulpen, narcissen of hyachinten houdt, voor iedereen is er wel iets leuks te verzinnen. Zelf vind ik het mooiste om de bolletjes met natuurlijke elementen te combineren. En vaak doe ik dit met (bollletjes) mos, takken of een natuurlijke schaal of krans. Maar ook een leuk theekopje of kannetje kan erg mooi zijn. Om dit regenachtige weer te vergeten besloot ik wat inspiratie op te zoeken. En dat is gelukt, ik kreeg er gelijk een lente gevoel bij!

( Bron foto's : (1) (2) (3) (4) )

Heb jij al voorjaarsbolletjes in huis?

You May Also Like

9 Reacties

  1. Mooi dat lente gevoel.
    Ik heb nog geen nieuwe bollen in huis.
    Hier schijnt vandaag het zonnetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk, die lentebolletjes in huis. Hier staan al tijden afwisselend hyacinthen, narcissen en blauwe of witte druifjes in huis. Ik haal ze uit hun plastic bakje en plaats ze in een oude bakvorm of zo in een glazen vaas. Ook vaak met wat mos erbij...
    En maar genieten...
    Fijne nieuwe week,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb nog geen bloemen of plantjes in huis gehaald maar word er wel meteen vrolijk van wanneer ik dit soort foto's bekijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke voorbeelden heb je gevonden :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er lekker vrolijk en gezellig uit! Het voelt al haast als lente!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zooo leuk! Ik mis de bolletjes nu al hihi.. Gisteren gooide ik de derde hyactint in de otto. Nu heb ik geen enkel bolletje/boeketje meer in huis en dat voelt wel kaal! misschien zo maar eens richting de lidl, jumbo of AH sjeesen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeuj. Zo leuk! Ik verlang zeker naar de lente<3

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥