Wat maakt je mooi

by - februari 16, 2016

Vorige week had ik een dipje. Soms heb je van dit soort dagen, helemaal niet erg maar je moet er natuurlijk niet te lang in blijven hangen. Om mijzelf wat op te peppen besloot ik om wat lekkere producten bij Wat Maakt Je Mooi te bestellen. De keuze was enorm en ik moest echt mijn best doen om niet alles leeg te kopen. Douchen is voor mij echt een geniet- en ontspanning momentje. Daarom zijn doucheproducten ook nooit máár doucheproducten en mogen ze van mij ook wat luxer zijn. Voor mijn eerste bestelling zocht ik onderstaande artikelen uit.



Ik bestelde twee Fluffy Body Butters in de geuren Brown Sugar & Figs en Honey Bunny. Een Body dressing ( soort luchtige bodylotion ) in de geur Apple Jack die zoals de naam al doet vermoeden heerlijk naar appeltjes ruikt, een gezichts cleaner, een vaste scrub met amandel geur, een lipscrub en vier schattige Mani Bombs. Al deze producten zijn met de hand gemaakt, hebben natuurlijke ingrediënten en zijn niet op dieren getest. Een heerlijke combinatie dus 


Scrub, ik ben er fan van! En dan het liefste hele harde scrub met grove korrels. Ik maak meestal mijn scrub zelf omdat ik de scrubs uit de winkel vaak te mild of gewoon te duur vind. Maar deze Solid Scrub met zoete amandel geur lijkt mij perfect! Kijk dan hoe lekker deze eruit ziet, je zou er bijna een hapje van willen nemen..


Niet alleen mijn lichaam, maar ook mijn lippen waren aan een grondige scrub beurt toe. Het één na het andere velletjes dook ineens op en hoewel ik trouw Vaseline bleef aanbrengen had ik het gevoel dat mijn lippen wel iets extra's konden gebruiken. De scrub zorgt niet alleen dat die irritante velletjes verdwijnen, het laat ook een heel zacht en verzorgend laagje achter op de lippen!


Ook bestelde ik vier Mani Bombs in de geur Watermelon en Golden Honey. Deze Mani Bombs zijn perfect voor een verwen badje voor je handen en voeten. Mijn handen drogen altijd best uit in dit seizoen en dan is zo'n lekker badje zeker geen straf. Deze bewaar ik nog even lekker voor van het weekend.


En deze gezichtscleaner is echt een aanrader voor mensen met een vettige huid! Sinds ik met de pil ben gestopt om zwanger te raken is mijn hormoonhuishouding helemaal veranderd. Dit heeft helaas ook wat nadelige gevolgen gehad, zeker voor mijn huid. Tijd voor een goede reiniger dus! Deze reinigt niet zo sterk als mijn Tea Tree reiniger, maar hij verzorgt mijn huid wel een stuk beter! Een schoon en zacht huidje is het gevolg. De volgende keer bestel ik zeker een grotere pot!




De Brown Sugar & Figs Fluffy Body Butter is zeker mijn favoriet! De geur is warm en zoet maar doet je wel echt aan een winterse dag denken. De structuur is heerlijk luchtig en zodra je het op je huid aanbrengt smelt het tot een fijne olie. In het begin vond ik het jammer dat er maar 120 ml in het potje zit, maar omdat de Butter zo zuinig in gebruik is doe je er best lang mee schat ik. Deze ga ik zeker nog eens bestellen ♥ 

Pfoe dat is nog best een lange blog geworden! Eigenlijk was dit niet helemaal de bedoeling, aangezien ik geen Beautyblogger ben. Maar ik ben er gewoon zo enthousiast over! Ik vind het best lastige om lekkere maar ook betaalbare natuurlijke cosmetica en verzorginsproducten te vinden. Als ik ze dan heb gevonden, dan deel ik ze ook graag met jullie! Wat Maakt je Mooi heeft een leuk assortiment dat ze telkens vernieuwd, dus ik zou zeggen neem er eens een kijkje!

You May Also Like

7 Reacties

  1. Klinken als fijn producten. Ik had er nog nooit van gehoord.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zien er leuk uit en klinken ook zo. Ik moet echter nog steeds leren om dit soort producten ook effectief te gebruiken. Meestal trek ik na het douchen meteen mijn kleren weer aan en vergeet ik iedere keer opnieuw om bodylotion te gebruiken. Zo gaan die producten natuurlijk niet kunnen werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is zeker mooi om te zien. Daar kan je van genieten. Een me time momentje heeft iedereen al eens nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw dat klinkt goed zeg! Die bombs zien er schattig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er goed uit en zo te lezen zijn ze ook prettig. Ik ben zelf fan van lush en rituals. Deze producten ken ik niet (heb even op de website gekeken).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zien er heel fijn uit, al ben ik niet zo van alle zeepjes enz. Dus vind het leuk om bij jouw hier te zien :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. nice website and informative

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥