December Photo-a-day Challenge :: Week 3

by - december 21, 2014

De derde week van de December Photo-a-day Challenge is alweer om. Op mijn
instagram account konden jullie dagelijks de foto's voorbij zien komen, maar zoals belooft
heb ik 
ook een foto overzichtje van deze week gemaakt voor hier op Kersenbloesems.
Dit was mijn invulling van de lijst, aangezien het een december/kerst challenge is, probeer
ik dit 
thema er ook zoveel mogelijk in te houden.































Day 15: Favorite holiday song
Day 16: Outside Christmas lights
Day 17: Presents
Day 18: Stockings
Day 19: Candy cane

Day 20: Tree Topper
Day 21: Peace

En dat was week drie alweer! Moet wel zeggen, in deze week zaten wat opdrachtjes waar
ik zelf geen foto van kon maken. Zo komen foto 15, 18,19 en 21 van Pinterest. Gelukkig heeft
Pinterest genoeg mooie foto's waar je uit kunt kiezen en ik heb er zelfs inspiratie van op gedaan!
Voor volgend jaar zou ik zelf wel van die leuke Christmas Stockings willen maken. Gebreide,
kerststokjes met onze namen erop. Die gaat op de to-do-list 

You May Also Like

3 Reacties

  1. Jeetje wat gaat het al weer snel haha! Nog maar een weekje en je bent zogoed als weer klaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaat de tijd toch snel, leuk om zo je samenvattingen te blijven zien hier op de blog. Ondanks dat ik ze natuurlijk ook op instagram zie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi al die lichtjes! :) Leuke foto's

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥