Waxmelts #2

by - december 20, 2014


Ookal was ik ze niet echt nodig, toch besloot ik weer een bestelling op waxmelts.nl
te plaatsen. Vorig jaar heb ik er voor het eerst besteld en het beviel erg goed, zowel
het bestellen zelf als de geurtjes. Nu hebben ze weer volop kerstgeurtjes.
De dennenaalden-, sinasappel-, cranberry-,kaneel- en houtgeurtjes komen je huis
binnen deze winter! Heerlijk om zo s'avonds te branden, lichtjes aan, kerstmuziekje
erop en handwerken maar. Een knusse avond gegarandeerd  


De geur Cranberry en Spicy apple zijn nieuwe favorieten geworden maar Christmas 
Eve, Silver Christmas, Winter garden en oa. Dennen liggen ook nog te wachten om 
beoordeeld te worden.


Maar niet alleen deze winterse geurtjes zijn er besteld maar ook een paar oude 
favorieten van mij zoals Platteland en Be Delicious van DKNY. We kunnen weer
heerlijk een aantal weekjes vooruit! Gebruik jij wel eens waxmelts?

You May Also Like

6 Reacties

  1. Klinkt goed, nee wij gebruiken geen geurtjes of iets. F vind dit niet heel erg fijn en stiekem scheeld het me toch weer in de portomonee en lijkt me ook iets beter. Maar iedereen uiteraard zijn ding :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mm lekker genieten.. ik brand meestal geurkaarsjes, vroeger van die stokjes, maar heb je teveel rook van... deze van jou heb ik nog niet geprobeerd, komt misschien wel nog. geniet alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij hebben ook zo'n brandertje staan maar die geuren bij ons zijn nooit zo heel sterk haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk, een plattelandsgeurtje ! Ik heb het nog nooit gebruikt maar het lijkt me best lekker :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeps! En ik ben ook helemaal fan van de webshop die je vernoemde!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥