Donkere draadjes

by - december 18, 2014


Met  het aflopen van mijn stage kan ik mijzelf nu echt tot de afgestudeerden rekenen.
Helaas wordt er geen groot feest voor mij op school gehouden, of een toespraak of
iets dergelijks. Maar voor mijzelf weet ik dat het goed is zo. Een einde van een 
hoofdstuk. Met het aanbreken van het nieuwe jaar, zullen er hier ook nieuwe
dingen aanbreken. In de zin van projecten, maar ook in ons persoonlijk leven.
Maar dat ligt nog in de toekomst, vandaag is het een dag van uitrusten.



Uitrusten, het koppelen van de konijnen en steekjes zetten. Hopelijk heel veel steekjes
want ookal staat de halve bladzijde erop, er is nog weinig te zien. Wat je wel ziet zijn
de takken op de achtergrond.


Om makkelijker te kunen werken besloot ik vorige week nog een superframe te bestellen,
dit keer bij de Magereman. Dit keer lag het frame binnen een week in mijn brievenbus
ipv 5 weken later. Een klein frame'je van 30 cm x 30 cm. Eentje om in de hand te 
houden want met die kleine, zwarte kruisjes is het lastig werken op de standaard.
De volgend update zal ik plaatsen als de gehele bladzijde erop staat.


You May Also Like

7 Reacties

  1. Flink stuk verder. Wel fijn hoor dat je studie klaar is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ik ben zo benieuwd hoe het gaat worden, vind zo leuk project om te volgen :) Grappig eigenlijk, ik heb laatst hem ook van de frame gehaald. (Escher) zodat ik op de bank kon liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met het afronden van je studie, geniet ervan! Knap werk, je borduurwerk, zo fijntjes!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je je studie afgerond hebt, op naar een nieuw hoofdstuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie update, ik wens je een heel fijn nieuw jaar toe met allemaal leuke dingen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat met het behalen van je diploma. Ben benieuwd naar 't eindresultaat van je werkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gefeliciteerd met je diploma! mooi wordt dit borduurwerk en veel borduurplezier met je nieuwe frame!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥