Kerst wensen

by - december 22, 2014


Hier en daar lees je regelmatig blogjes over wat mensen graag  zouden krijgen met
bijvoorbeeld hun verjaardag, sinterklaas of voor kerst. Aangezien ik dit soort lijstjes
altijd erg leuk vind om te lezen heb ik dit keer een overzichtje van mijn kerst wensen
gemaakt. Dit jaar hebben we de lootjes en lijstjes achterwege gelaten en nu moesten
we met eigen ideeën richting de stad. Gewoon zelf iets uitzoeken waarvan je denkt
'ja dit is leuk voor diegene'.  Ik heb dan wel geen echt lijstje gemaakt, toch zijn
er een aantal dingentjes die ik graag zou krijgen. Lees je mee?



Zo ontvang ik altijd graag iets van The Body Shop of van de Rituals. Nu met de naderende
kerst heeft de Body Shop hele fijne kerstlijnen genaamd Glazed Apple en Frosted Cranberry.
 Ieder jaar haal ik wel iets voor mijzelf, maar krijgen is natuurlijk ook nooit verkeerd 

Natuurlijk kan een handwerkster altijd meer materiaal gebruiken. Omdat ik het haakkatoen
helemaal heb herontdekt hoop ik stiekem dat mensen dit voor mij kopen ipv acryl. De kleuren
wit, groen en grijs zijn helemaal welkom! Deze kunnen dan prima verwerkt worden in mijn
aankomende Crochet along 2015 deken.

Ook cadeaubonnen kan ik waarderen, zo zou een bon van de Large of Waxmelts nooit weg 
zijn. Maar ook een abbonement op mijn favoriete blad 'Happinez' zou ik erg waarderen.

Zoals iedere vrouw houd ik van sieraden. De ene dag mag het allemaal wat meer opvallen en
de andere dag draag ik liever iets subtieler. De laatste tijd kies ik liever voor het laatste. Deze
schattige uilen ketting zou zich zeker thuisvoelen in mijn juwelen box. Overgens zijn alle items
van uiltjes welkom^^ 

Maar mijn grootste wens is nog wel dat onze wensen dit aankomende jaar mogen uitkomen.
Maar dat is een wens die tussen mij en vriendlief is, dat kunnen anderen ons niet cadeau
doen  

Wat staat er op jouw verlanglijstje voor kerst?  

You May Also Like

5 Reacties

  1. Ik heb geen verlanglijstje, familie en vrienden om ons heen en gezellig eten. Dat is alles wat ik wil met de kerst <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij doen dit jaar voor zover ik weet niet aan cadeautjes. Maar je kan mij vooral nu blij maken met gewoon wat geld, cadeaubon van bijvoorbeeld ook large of pippoos. Of gewoon iets voor de baby, dat vind ik ook al leuk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk lijstje! Wij doen met kerst nooit aan cadeautjes. Ik heb eigenlijk weinig wensen en als ik ze heb dan koop ik nog wel eens wat als ik weer salaris heb! Ohjaa wel een wens dus...een nieuwe auto! Nouja tweedehands. Met stuurbekrachting, automatische deurvergrendeling & iets van airco/climat controle. Daar ben ik dus mooi voor aan het sparen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk lijstje, en gelukkig zou ik wel iets in de richting hiervan hebben gekocht :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥