Review | Mijn derde én beste Lush bestelling!

by - juni 13, 2019

Dit is alweer mijn derde Lush bestelling en misschien is dit wel de meest succesvolle bestelling tot nu toe! Aangezien ik geen Lush winkel in de buurt heb, blijft online bestellen mijn enige optie. Wat soms lastig is omdat geuren uitzoeken iets heel persoonlijks is. Wat de een heerlijk vind, kan ik wel tien keer niks vinden. Maar ook deze bestelling bevatte weer heerlijke producten, vandaag geef ik je mijn mening over deze #lushhaul

Op bovenstaande foto zie je van boven naar beneden : No Drought droogshampoo, Cup O Coffee gezichtsmasker, Coco Sugar Scrub, Solid Parfum in de geur: Sun, Brightside Bubble bar en Each Peach And Two's a Pair massage bar.

Iedere bestelling probeer ik een aantal verschillende producten in mijn mandje te stoppen, want laten wij eerlijk wezen de producten van Lush zijn iets prijziger waardoor je niet álles kunt kopen! Maar deze heerlijke geuren en verse ingrediënten maken het meer dan waard!



De Cup o Coffee gezichtsmasker is een ware verwennerij voor koffie liefhebbers. Deze stond al twee jaar op mijn verlanglijstje en afgelopen week besloot ik hem gewoon mee te bestellen. Normaal vergeet ik altijd om een maskertje op te doen, maar met dit heerlijke, potje verse koffie zal dat vast wel goed komen! Het is tevens een scrub, wat super fijn is!

De droogshampoo van Lush wilde ik al een tijdje uittesten, voornamelijk omdat hier dus geen troep in zit in tegenstelling tot de reguliere droogshampoo's van drogisten. De droogshampoo ruikt heerlijk naar citroen, was voor een citrus liefhebber als ik zeker geen straf is! Vaak gebruik ik het overigens niet, alleen op de dag dat ik mijn haar moet wassen. Zo kan ik met mijn ( steeds langer wordende) haren toch nog fris voor de dag komen zonder het vaker te hoeven wassen.

De Coco Sugar Scrub ziet eruit als een konijntje en deze is nog afkomstig uit de Paas collectie. Deze ruikt heerlijk naar kokosnoot. Naar gebruik blijft de geur zowel op mijn huid als in de douche hangen. Dus mocht je niet van kokosnoot geur houden, skip deze dan! Ik vind hem echter heerlijk en ook doet ie goed zijn werk! Als je dit frisse konijntje tussendoor goed laat drogen denk ik dat ik er zo'n 7 a 8 scrub beurten uit haal.


Deze Solid Parfum is in de geur 'Sun' en doet mij denken aan voornamelijk citroenen gemixt met een vleugje zoet. Het is een heerlijke, zomerse geur en aangezien hier geen alcohol in vermengt is, heel veilig om te dragen tijdens zonnige dagen!  De Solids vind ik een heerlijk aanvulling van mijn Parfum collectie maar helaas blijft de geur niet heel de dag hangen. Ik denk eerder zo'n 3 a 4 uur.

De Each Peach And Two's a Pair massage bar is voor mij een nieuwe ervaring. Nooit eerder heb ik een massage bar gebruikt, maar door de frisse citroen geur heb ik het idee dat deze niet meer weg te denken zal zijn uit onze badkamer. Want een ongelofelijke lekkere geur! Als echte citrus liefhebber kan ik mijn hart ophalen bij Lush want ze hebben een mooie collectie aan verschillende producten waaronder deze heerlijke massagebar! 

Door lichaamswarmte smelt de Massage bar waardoor er een olie-achtige substantie vanaf komt. Ik gebruik de massage bar als extra verzorgende olie na het douchen, wat heerlijk is maar de substantie heeft best een tijd nodig om in te trekken. Hierdoor zou ik hem denk ik niet iedere dag gebruiken.


En als laatste, de Brightside bubblebar. Een bubble bar kan je in zijn geheel of een klein stukje ( wat ik heb gedaan) onder de stromende kraan in je bad verkruimelen. Of natuurlijk in een handen- of voetenbadje. Er komt een prachtig helder oranje water van af en de mooiste bubbels. En de geur? Weer citroentjes fris! Een mooie aanvulling op mijn beginnende bad collectie, want sinds twee weken kan ik ook in bad in eigen badkamer door onze nieuwe Bath Bucket. Later zal ik hier meer over schrijven..

Veel citrusgeuren, iets wat erg welkom is met de komende zomerse temperaturen. Hopelijk vond je het leuk om mijn review van deze Lush producten te lezen en misschien heb ik je wel kunnen helpen als je nog twijfelde over een product.  



 Welke geur kies jij altijd in de zomerperiode?

You May Also Like

4 Reacties

  1. Hoe tof dat je dankzij de Bath Bucket nu ook thuis lekker in bad kan! Ik zou echt niet meer zonder bad kunnen. :-) Mooie bestelling, dit! Het Cup o' Coffee-gezichtsmasker lijkt me heerlijk. Ik moest eerst nog maar eens wat gezichtsmaskers opmaken voordat ik er nieuwe koop, want ik heb nog wel wat (niet-Lush-)tubes in de badkamerlades zitten, oeps.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja echt heerlijk! Ooit zou ik wel een 'normaal'bad thuis willen hebben, maarja om daar nu heel de badkamer direct voor om te bouwen. Voor nu werkt dit ook goed. En Cup-o-Coffee kan ik echt aanraden! Hierna ga ik denk ik Mask of Magnaminty eens proberen. Maar als je nog anders tips hebt hoor ik ze ook graag ;)

      Verwijderen
  2. Oh, wat jammer dat er geen filiaal in jullie buurt is. Het is natuurlijk nog leuker wanneer je meteen kan testen of iets jouw ding is of niet. Zelf heb ik nog geen producten van Lush gekocht maar ik merkte toen ik een tijdje terug twee kort achter elkaar in zo'n winkel rondliep dat ze meestal straffer ruikten dan ik zou verwachten. Misschien wordt de geur subtieler wanneer je het product gebruikt. Dat kan natuurlijk wel maar hierdoor was ik minder snel geneigd om iets aan te schaffen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaren terug ben ik wel eens in een Lush winkel geweest en ik weet nog de geuren erg overheersend waren! Dit is natuurlijk anders als je maar een aantal producten mee naar huis neemt of laat thuis bezorgen. Want al die verschillende geuren bij elkaar in één kleine winkel is natuurlijk ook wel wat hihi. Wel zit er altijd net even een sterker geurtje aan bepaalde producten, net zoals bij de Rituals. Mocht je hier niet van houden dan is Lush misschien niet zo jouw type winkel nee ;)

      Verwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥