Mini Deer Creek | Eerste bladzijde af

by - juni 10, 2019

Hoewel het mij niet gelukt is om een hele bladzijde in de maand Mei te borduren, zat ik er niet ver van af. Het is dan ook niet verwonderlijk dat de eerste page finische niet lang op zich liet wachten. En stiekem ben ik al een stukje verder dan onderstaande foto.


Het borduren, en vooral het regelmatig borduren zit weer helemaal goed in mijn systeem. Vaak tijdens Eleanor's middagslaapje kan ik wel een uurtje borduren en natuurlijk s'avonds ook. Maar ook in het weekend neem ik steeds vaker even tijd voor mijzelf. Ik kan merken dat ik weer iets eerder vermoeid raak ( een peuter brengt nu eenmaal veel prikkels met zich mee, zeker als je hier gevoelig voor bent) dus regelmatig gaat manlief even met Eleanor op stap zodat ik een uurtje alleen heb.

Natuurlijk wordt er dan ook een deel aan het huishouding en wasgoed besteed, maar zo hier en daar wat extra borduurtijd zie je ook echt terug op het doek! 

You May Also Like

4 Reacties

  1. Wouw wat blijven er toch een hoop details mooi bewaard zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Details zijn prachtig! En echt veel geborduurd deze maand!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig! Heb je snel gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk hoor om zo lekker bezig te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥