Monthly Stitch | Juli 2018

by - augustus 08, 2018

Monthly Stitch, aan het einde van de maand (of in het begin van de nieuwe maand) ga ik terugblikken op mijn gezette kruisjes. Dit deed ik iedere maand in 2017 en ook in 2018 zal ik dit voort zetten. Zo om te kijken hoeveel ik die maand heb geborduurd, maar ook om de motivatie erin te houden. Misschien heb ik die maand wel helemaal niet geborduurd, ook prima maar zo houd ik voor mijzelf wel de borduurwerken in het oog. Want de motivatie wil nog wel eens wegzakken als je aan zo'n zulke grote borduurwerk borduurt. Deze maand blik ik terug op de Wreath Of All Seasons.



- Eind Juni-

 - Eind juli -

Zoals je aan deze twee foto's kunt zien, zijn er niet veel kruisjes bijgekomen, máár.. er zijn wel vele stiksteekjes gezet! En de borduursters onder ons, weten ook dat deze net zoveel tijd kosten
( misschien nog wel meer) als de 'gewone' kruissteekjes.. De hele krans, behalve het nieuwe stukje: de bloemen van de viooltjes links bovenin, zijn nu voorzien van stiksteekjes. Een flinke klus, maar nu hoef ik het later niet meer te doen.. Een nieuwe maand en hopelijk een mooi, nieuw stuk om te borduren.

You May Also Like

7 Reacties

  1. Mooi borduurwerk! En fijn zeg. Zoveel stiksteekjes al gedaan. Toch een stuk bijgeborduurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat wordt deze toch mooi! Stiksteekjes tussendoor doen is altijd wel slim, alles in 1x is zoveel werk. Mij gaat het dan altijd tegen staan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kan toch goed het verschil zien hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtig borduurwerk!
    Stiksteekjes zijn niet zo mijn favoriet maar ze maken het wel af natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooi, zeg Ik krijg er een herfst gevoel van. Maar dat krijg ik sowieso als ik nu naar buiten kijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het echt prachtig om te zien Michelle.
    geweldig dat je er zoveel geduld voor hebt.
    Ben heel benieuwd naar het eindresultaat :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind stiksteekjes vaak sneller gaan dan gewone kruisjes, maar om te zeggen dat ik ze graag doe...

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥