Wreath of All Seasons #7

by - juli 18, 2018



De bezoekers die mijn laatste 'Monthly Stitch' hebben gelezen, konden al lezen dat ik mijn 'Stitching Bug' - of te wel de zin voor het borduren- een beetje kwijt was. Ik wilde wel borduren, maar niet aan mijn 'Liberate Me'. Tja wat doe je dan? Een klein en leuk borduurwerkje erbij pakken natuurlijk!



Ik besloot mijn Wreath of All Seasons er weer eens bij te pakken, want deze wil ik binnenkort toch eens af krijgen. En met dit tempo moet dat zeker lukken! Omdat er niet zoveel details en kleurwisselingen in zitten, borduur je dit leuke werkje in een rap tempo. Van het weekend heb ik het stukje herfst afgemaakt. De letters staan erop, alleen die fijne stiksteekjes laat ik even voor wat het is. Het mee borduren blijkt toch wat lastiger te zijn aangezien ik sommige stukken van de krans er nog niet op heb staan.


En omdat het nu zomer is en ik eigenlijk had bedacht om met de seizoenen mee te borduren, ben ik verder gegaan bij het lente/zomer stuk. Momenteel borduur ik de vrolijke viooltjes op het doek en hier en daar een letter.


En de mooie krans in zijn geheel. Terwijl ik nu rustig voort borduur aan het lente/zomer stuk zal ik straks weer terug bij de herfst uitkomen. Hopelijk nog ver voor de 'echte' herfstperiode... maar we zullen zien.

You May Also Like

8 Reacties

  1. Hij is al mooi aan het worden. have fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wouw wat word deze toch mooi!! En je gaat wel heel erg goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij wordt mooi, maar zoals je misschien nog wel weet heb ik hem ook gemaakt en al die stiksteken voor het laatst bewaren?? Ik vind het een ding hoor, want dan is het heel veel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je hebt zeker gelijk! Ik denk dat ik ze toch maar tussendoor ga doen, want het is inderdaad heel veel werk.

      Verwijderen
  4. Wordt echt prachtig! Vind leuk om deze weer te zien. Ik vind stiksteekjes wel oke om te doen. Maar niet dagen achter elkaar. Geeft wel mooie details.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee klopt, af en toe ze meenemen is beter/leuker om te doen dan dagen achter elkaar alleen maar stiksteekjes ;)

      Verwijderen
  5. Dat wordt erg mooi en gaat lekker vooruit!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥