Onze vakantie in foto's

by - juli 07, 2018

Afgelopen week waren wij voor het eerst met onze kleine meid op vakantie, naar Landal Greenpark Rabbit Hill. Nog nooit waren wij een weekendje weggeweest of op vakantie met dr geweest, dus dit was de aller-aller-aller-eerste keer! Super spannend zoals jullie kunnen voorstellen, maar het ging oké! Het geschreven blogje over onze vakantie zal spoedig volgen, maar voor vanavond toon ik alleen wat foto's. En zoals jullie weten, foto's zeggen meer als woorden 























Hoe oud waren jullie kindjes bij hun eerste vakantie?

You May Also Like

8 Reacties

  1. Oh wat een heerlijke foto's, ons meisje was echt een paar maanden oud. Was ook in een vakantiehuisje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's! En je had mooi weer!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker! Wij hadden dagelijks 27 tot 29 graden. En s'avonds koelde het heerlijk af zodat het huisje niet te warm werd.

      Verwijderen
  3. Zo te zuen was dat een heerlijk weekje, waarbij jullie ook enorm met het weer geboft hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou echt wel! Zulk mooi weer hebben wij nog nooit met vakanties gehad!

      Verwijderen
  4. Prachtige foto's! Er is toch niets leuker dan als gezin met zn allen op vakantie? Wij gingen wel iets te vroeg op vakantie. Mijn zoontje was 3 maanden (eigenlijk 2 maanden was 5 weken te vroeg). Dit was iets minder praktisch. We zijn nu voor 3e keer met hem op zomervakantie geweest. Wordt elk jaar leuker (hij kan meer doen en je ziet hem meer genieten).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zou niet zeggen dat Eleanor te jong was voor deze vakantie, maar we hebben toch wel het een en ander ervoor moeten laten. Volgend jaar weer een kans, want zoals je zelf al zegt: dan zijn ze weer een heel jaar ouder! Ik kijk er nu alweer naar uit. Het lijkt mij zo leuk als ze zelf ook meer meekrijgen en je ze ziet genieten van uitjes!

      Verwijderen
  5. Zo leuk om te zien. Foto's geven inderdaad perfect de sfeer weer. Wat een geluk dat jullie zowel goed weer als schaduw hadden. Bij die speeltuin foto moest ik een tweede keer kijken. Het leek immers wel alsof jullie in ons dorp waren geweest want daar staat dezelfde opstelling in de speeltuin van het park.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥