Monthly Stitch | Juni 2018

by - juli 12, 2018

Monthly Stitch, aan het einde van de maand (of in het begin van de nieuwe maand) ga ik terugblikken op mijn gezette kruisjes. Dit deed ik iedere maand in 2017 en ook in 2018 zal ik dit voort zetten. Zo om te kijken hoeveel ik die maand heb geborduurd, maar ook om de motivatie erin te houden. Misschien heb ik die maand wel helemaal niet geborduurd, ook prima maar zo houd ik voor mijzelf wel de borduurwerken in het oog. Want de motivatie wil nog wel eens wegzakken als je aan zo'n zulke grote borduurwerk borduurt. Deze maand blik ik terug op Liberate Me.



Zo heb ik haar eind mei neergelegd. Een flink stuk was erbij gekomen en het leek er echt op dat ik mijn Stitching Bug weer had gevonden. helaas was dit maar van korte duur, zoals jullie op de tweede foto al wel kunnen zien.


Veel geborduurd is er deze maand niet. Wel heb ik twee haakwerkjes afgemaakt en ben ik weer begonnen met lezen. Fijne hobbies, maar deze komen dit borduurwerk niet ten gunste. Ook moet ik bekennen dat dit stukje ongelofelijk veel confetti steekjes bevat! Zo veel dat ik er eigenlijk niet meer zoveel zin aan had om te borduren. Misschien dat ik voor de komende maand een ander werkje erbij zal pakken, maar ergens wil ik haar ook laten groeien en ooit zal dit (vervelende) stuk toch geborduurd moeten worden... De stuggle is real..

Hoe ging het handwerken bij jouw deze maand?

You May Also Like

4 Reacties

  1. Op het moment ook niet zo veel. Eerst druk op het werk, daarna op vakantie en nu kan ik de spirit niet vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Warm weer helpt het borduren ook niet, al borduur ik nu weer veel... Confetti is nooit leuk, hopelijk vind je je energie weer terug en sla je je er door heen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toch een mooi stukje erbij. Bij mij was dit een goede borduurmaand. Met veel nieuwe borduurwerken gestart.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier gaat het borduren stilletjes vooruit...

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥